回覆  Rubi


    你諗多左啦 有某店要萬7
nec338 發表於 2025-2-1 18:58


  煙佬5080都要萬7 ?!

TOP

煙佬5080都要萬7 ?!
Rubi 發表於 2025-2-1 19:09


Inno3D 張 RTX5080 SFF 係正正常常 2 lots,唔係 2.5 slots 呀,除左 Nvidia RTX5080FE (Founders Edition) 之外,重有邊張 5080 係 2 lots???
水冷囉!水冷張咭重薄 D 添!

TOP

本帖最後由 kenken33 於 2025-2-1 19:59 編輯
回覆  Rubi


    你諗多左啦 有某店要萬7
nec338 發表於 1-2-2025 18:58


有價冇市,5080 ai能力又唔強邊有搵食用既傻佬買,打機既洗得萬7就唔會志在再洗多幾千買5090D

TOP

嘻!買單咭當然要俾單咭價啦!
天文台 發表於 2025-2-1 13:33



    想問下你隻牛幾w?

TOP

本帖最後由 戰地風雲 於 2025-2-1 20:43 編輯

反而對Palit張GAMEROCK幾有興趣
靚仔之餘又平散熱效果都唔算太差

附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

正喎 , 我睇ching 開箱當買左  

用緊3080Ti , 比上不足 , 比下應該仲有DD , Game 又無乜大作想玩又或者新世代顯卡殺手3A大作有換卡衝動 ( 有錢先可以衝動   )

TOP


師兄我今日都出左卡砌埋機,,個價真係貴左D
不過無計啦,,我部6700K+1060頂唔順啦
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

回覆 15# 戰地風雲
呢張今日砌機時出埋要萬5......

TOP

本帖最後由 cyberx131 於 2025-2-1 21:59 編輯
回覆  戰地風雲
呢張今日砌機時出埋要萬5......
kakit1031 發表於 2025-2-1 21:54



    1萬五千蚊仲要砌機價先有...吾砌單買咪有一萬七千多..?????


   inn03d 有無用VC均熱板...50卡比較熱...打機幾度??

TOP