回復 8 #sum888

Hot spot 唔過110度無問題,一般full load都會90度左右,我係用trial 3D mark 只係試Time Spy, 我GPU-Z係睇Max值唔係平衡值,一般用功耗200-300W到

via HKEPC Reader for Android

TOP

回復 10 #sum888

我昨天先入手,未有時間試,風扇過50%有d嘈。。。????,色水都N卡好唔同

via HKEPC Reader for Android

TOP

色水你係顯示器,自訂色彩啟用,顏色溫度控制,設關閉應該會變淡色,會變得同N一樣?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復 14 #crackong

至少比3080好,N卡先係食電怪,乜型號都無所謂,岩自己用就ok

via HKEPC Reader for Android

TOP

回復 13 #sum888

我係淡佐色,同一設定。我mon係FI27P-Q.. 我呢張同公版差唔多,XFX 319, Red devil 個d應該勁好多,我日常打機用,主要降壓降温度又可以跑合理時脈就ok, 因為我全set電腦都係即刻跛 所以先買

via HKEPC Reader for Android

TOP

我都用緊6800XT,我個張大雷
最多只可以穩行到2600
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

本帖最後由 sum888 於 2021-2-3 02:25 編輯

公版定非公?咩牌子

我是藍寶se 非公
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

你哋啲非公下下成300幾W

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP