代理點處理係要睇廠果邊點安排的~~

TOP

回覆 1# zero397

整完個張放左佢 另外買新卡好似正d

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

回覆 12# norai


    你放二手預8折,然後又用原價買新卡...

TOP

本帖最後由 131213 於 2020-3-18 15:23 編輯
我張asus 570都係一個月壞
第一次去話無貨可以加錢換8gb,我無答應
第二次去到比全新卡我 ...
ycw100 發表於 2020-3-18 02:01



    CHING,想問要加幾錢?我用ROG 570

TOP

CHING,想問要加幾錢?我用ROG 570
131213 發表於 2020-3-18 15:22


唔記得啦
我都無加錢去換8GB

TOP

本帖最後由 killer699 於 2020-3-18 16:17 編輯

我估計如果您新款剛出幾日
會換都仲有可能新卡

如果出左一排, 又係主流卡 出出入入維修貨量有咁上下
就真係避唔到一換一反修
如果有情意結咪放二手區重買過囉

TOP

漢科依家售後都差左好多了

TOP

回覆 17# cs112520


    可能經濟唔好手緊咗。

TOP

回覆  cs112520


    可能經濟唔好手緊咗。
evan11 發表於 2020-3-19 21:27



同經濟唔好有關?

TOP

本帖最後由 evan11 於 2020-3-20 05:02 編輯

回覆 19# duckspeaker


    會架,換過張新既比你成本貴過比張番修你。比番張番修你唔洗同華碩開個新inventory.

TOP