廢j
您的帖子長度不符合要求

TOP

CM都有出... 全黑,底座用磁石,兩個支撐位... 睇完你個post... 我心郁郁...
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

扯行條供電線從上面插
應該夠頂啦?

TOP

回覆 8# Grizzlee

錯得離譜. 將個平箱打橫擺噉就可以.

TOP

回覆  Grizzlee

錯得離譜. 將個平箱打橫擺噉就可以.
polarhei 發表於 2016-8-8 10:49

師兄,咁又好易會引起香港的common issue: 土地問題

TOP

扯行條供電線從上面插
應該夠頂啦?
BaNNsHoU 發表於 2016-8-8 10:23

希望師兄只係講笑

TOP

CM 果枝新台幣換成港幣都要百幾蚊
我買PVC 果塊算,又有信仰燈

TOP

本帖最後由 Grizzlee 於 2016-8-8 12:07 編輯
回覆  Grizzlee

錯得離譜. 將個平箱打橫擺噉就可以.
polarhei 發表於 2016-8-8 10:49


買番依種  

TOP

回覆 18# Grizzlee

呢個係最後辦法. 不過, 因為簡中先會用光碟機. 將平箱打橫擺係最實在. 我自己如果唔係必要, 基本上我主要買有中等要求既機箱(250港元-500港元), 打橫擺就算.

TOP

回覆  Grizzlee

呢個係最後辦法. 不過, 因為簡中先會用光碟機. 將平箱打橫擺係最實在. 我自己如果唔係必 ...
polarhei 發表於 2016-8-8 12:59



    唔通我買個full tower 打橫放咩, 你估我張台3,4米大呀

TOP