ltc11 當前離線
初級會員
唔知如果我用 C2D E6300 @2.4GHz 拍呢張 GTX570會唔會更加頭細身大呢? CMZ 發表於 2010-12-24 18:04
TOP
good post 推下先.呢是我的3d mark 11分數,你估下我用物野卡. sam1989 發表於 2010-12-25 09:23
computerman2 當前離線
吹水佬一名
特級會員
回復 computerman2 OC版有三隻色,係白、炭灰黑、木紋,致於時脈應該係一樣的 ... ltc11 發表於 2010-12-25 13:14
yaoming775 當前離線
Philip20 當前離線
中級會員
Sav_月 當前離線
Zero
kfyiu 當前離線
Banned
chiushing01 當前離線
black list: bbsk2,路人乙
進階會員
sam1989 當前離線
之前有睇你po,5970+275嗎,真係爽死 多謝Ching支持 ltc11 發表於 2010-12-25 13:11