唔知如果我用 C2D E6300 @2.4GHz 拍呢張 GTX570會唔會更加頭細身大呢?
CMZ 發表於 2010-12-24 18:04


哈哈,實力吾知會吾會減半

TOP

good post 推下先.呢是我的3d mark 11分數,你估下我用物野卡.
sam1989 發表於 2010-12-25 09:23


之前有睇你po,5970+275嗎,真係爽死
多謝Ching支持

TOP

回復 7# computerman2

OC版有三隻色,係白、炭灰黑、木紋,致於時脈應該係一樣的

TOP

回復  computerman2

OC版有三隻色,係白、炭灰黑、木紋,致於時脈應該係一樣的 ...
ltc11 發表於 2010-12-25 13:14



    哦....原來一樣既....咁唔該哂ching 先 :)

TOP

do u think to change your cpu to i7 2600k ? XD

TOP

近期570真係大熱

TOP

支持ching發新野玩

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

good post, N記都可以玩性價比的一張好咭

TOP

之前有睇你po,5970+275嗎,真係爽死
多謝Ching支持
ltc11 發表於 2010-12-25 13:11



    我多謝你的post就真啦,好詳盡呀...
講真5970+275,真係爽死,我諗我最小可以頂到一年,唔冼換display card呱.

TOP