5770 CFX就易推D, 5830 driver仲好大問題, 定位唔上唔落, 5870高階咭, 梗係買佢, 初出果時driver都無乜問題

TOP

回復 9# skhhin

期待ching report ,thanks!

TOP

回復 11# chiushing01


   想問01兄,我5870cf i7 920 4g,display行預設,跑3DM 06正常約多少分?
請ching多多指教,因我得29xxx分

TOP

5770 CFX就易推D, 5830 driver仲好大問題, 定位唔上唔落, 5870高階咭, 梗係買佢, 初出果時driver都無乜問題 ...
chiushing01 發表於 2010-4-25 22:07

奶野 0,0... 岩岩開MSI個超頻工具無得加電既=.=...

TOP

回復  chiushing01


   想問01兄,我5870cf i7 920 4g,display行預設,跑3DM 06正常約多少分?
請ching多多 ...
s121687326 發表於 2010-4-25 22:16



    個分其實係好正常, 因為呢個config行一張都行唔哂, 何況兩張, 我記得我當初玩一張285xx, 兩張都係29xxx, 因為出現樽頸, 而家gpu行先cpu好多, 所以睇番有ching既test, 而家980x先啱啱行得唒兩張4870x2, 照4870x2=一張5870咁既推算, 5870 cfx跑分, 無980x都唔會行得郁

TOP

奶野 0,0... 岩岩開MSI個超頻工具無得加電既=.=...
skhhin 發表於 2010-4-25 22:17



edit 咗個 CONFIG FILE 未?

TOP

奶野 0,0... 岩岩開MSI個超頻工具無得加電既=.=...
skhhin 發表於 2010-4-25 22:17



    set左未?
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

其實唔超都好夠用啦, 跑分另計 :)

TOP

set左未?
chiushing01 發表於 2010-4-25 22:30

THANKS CHING , 得左啦>O<
超頻新手係咁~_~

TOP

THANKS CHING , 得左啦>O<
超頻新手係咁~_~
skhhin 發表於 2010-4-25 22:34



    我都櫈你開心

TOP