無呀, 來來去去都係超高D, BIOS PCIE set高d, 睇下張咭可唔可以超高d
chiushing01 發表於 2010-4-4 01:21 PM

即試..多謝CHING指點..

TOP

即試..多謝CHING指點..
lkl0120 發表於 2010-4-4 13:23



    我而家去蝴蝶灣和同事燒野食, 希望返來見到好消息

TOP

即試..多謝CHING指點..
lkl0120 發表於 2010-4-4 13:23



    PCI-E雙卡可以試到去103-105都得

TOP

PCI-E雙卡可以試到去103-105都得
hang05 發表於 2010-4-4 01:29 PM

我而家SET到到103
同之前冇咩分別
我再拉高試但冇頭先咁高

TOP

我而家去蝴蝶灣和同事燒野食, 希望返來見到好消息
chiushing01 發表於 2010-4-4 01:24 PM

天亡我也..

再試過..
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

我而家SET到到103
同之前冇咩分別
我再拉高試但冇頭先咁高
lkl0120 發表於 2010-4-4 13:42



    PCI-E對超cpu會有小小幫助,同埋跑卡會更穩定....我估計以你加陣個setting係X48上一早過左你目標了...哈哈哈...試一下cpu上更高,gpu core降低一點,試試vram受唔受到更高...

TOP

PCI-E對超cpu會有小小幫助,同埋跑卡會更穩定....我估計以你加陣個setting係X48上一早過左你目標了.. ...
hang05 發表於 2010-4-4 02:21 PM

我粒野上4要幾多電..你唔記得啦咩T^T
所以用3.9泥跑
比小小春藥佢食..反而嘔反出泥..
一陣試10.3b

TOP

CFX唔係4CORE架咩??
樓主粒q9450 a_a

TOP

CFX唔係4CORE架咩??
樓主粒q9450 a_a
犯人唔得尊 發表於 2010-4-4 04:09 PM

我第一次玩A卡咋..唔識咁多..
DRIVER寫住ENABLE CROSSFIRE X

TOP

3870CFX=5870?????

TOP