lkl0120 當前離線
Moderator
無呀, 來來去去都係超高D, BIOS PCIE set高d, 睇下張咭可唔可以超高d chiushing01 發表於 2010-4-4 01:21 PM
TOP
chiushing01 當前離線
black list: bbsk2,路人乙
進階會員
即試..多謝CHING指點.. lkl0120 發表於 2010-4-4 13:23
hang05 當前離線
Benny
PCI-E雙卡可以試到去103-105都得 hang05 發表於 2010-4-4 01:29 PM
我而家去蝴蝶灣和同事燒野食, 希望返來見到好消息 chiushing01 發表於 2010-4-4 01:24 PM
我而家SET到到103 同之前冇咩分別 我再拉高試但冇頭先咁高 lkl0120 發表於 2010-4-4 13:42
PCI-E對超cpu會有小小幫助,同埋跑卡會更穩定....我估計以你加陣個setting係X48上一早過左你目標了.. ... hang05 發表於 2010-4-4 02:21 PM
犯人唔得尊 當前離線
中級會員
CFX唔係4CORE架咩?? 樓主粒q9450 a_a 犯人唔得尊 發表於 2010-4-4 04:09 PM
↗Andy烽↙ 當前離線
初級會員