你知唔知自己講緊乜架
qcmadness 發表於 2022-11-13 13:24

係你唔明人哋講咩啫。

TOP

2020 tsmc同2022産能利用率一樣?

最近產能好鬆動。
掃馬想機 發表於 2022-11-13 13:25



你而家無錢

咁你10年前一定無錢

都無logic既


你話Zen 3 Epyc缺貨
但而家都出Zen 4 server CPU

TOP

係你唔明人哋講咩啫。
掃馬想機 發表於 2022-11-13 13:26


係你唔明
因為無論任何metric都支持唔到你講既"AMD server market唔掂"呢個理論
我睇到既係intel server market食屎, 係由財政上, market share上, 甚至客戶上, 都明顯睇到

TOP

本帖最後由 掃馬想機 於 2022-11-13 13:29 編輯

你而家無錢

咁你10年前一定無錢

都無logic既


你話Zen 3 Epyc缺貨
但而家都出Zen 4 server CPU ...
qcmadness 發表於 2022-11-13 13:26

有啲師兄話缺貨嘛,所以我咪話根本就唔係tsmc產能問題。

2020年7nm產能可能真係唔夠。宜家2022年la

咁如果真係缺貨。唔係tsmc問題囉。你仲唔明我講乜啊。

TOP

有啲師兄話缺貨嘛,所以我咪話根本就唔係產能問題。

咁如果真係缺貨。唔係tsmc問題囉。你仲唔明我講乜啊 ...
掃馬想機 發表於 2022-11-13 13:28


你地講緊既果個時間, 真係tsmc問題喎

TOP

有啲師兄話缺貨嘛,所以我咪話根本就唔係tsmc產能問題。

2020年7nm產能可能真係唔夠。宜家2022年la

咁如 ...
掃馬想機 發表於 2022-11-13 13:28


Zen 4 server都出, 而家仲要備咁多Zen 3 server貨? 跟你做生意死得啦

TOP

Zen 4 server都出, 而家仲要備咁多Zen 3 server貨? 跟你做生意死得啦
qcmadness 發表於 2022-11-13 13:30


zen3宜家好賣過zen4 wo

唔轉嘅就唔會轉。轉嘅就會睇價錢。

TOP

zen3宜家好賣過zen4 wo

唔轉嘅就唔會轉。轉嘅就會睇價錢。
掃馬想機 發表於 2022-11-13 13:32


同你會唔會加大產能備貨無關係

TOP

唔講庫存成本, 多餘生產你要清幾耐?
而且一拉長清貨時間, 你件產品價格一定會下跌(因為仲有競爭對手出貨) ...
JIMillim 發表於 2022-11-13 13:05


老黃成批舊GPU係手都唔知點算

TOP

本帖最後由 掃馬想機 於 2022-11-13 13:36 編輯
係你唔明
因為無論任何metric都支持唔到你講既"AMD server market唔掂"呢個理論
我睇到既係intel server  ...
qcmadness 發表於 2022-11-13 13:27

我冇講過amd sever市佔唔會上昇。

我覺得佢係會有個天花板。

因為有班死忠係一定唔會轉會,穩定勝於一切。哩個係一個客觀嘅事實。

TOP