掃馬想機 當前離線
Ban Intel office
特級會員
你知唔知自己講緊乜架 qcmadness 發表於 2022-11-13 13:24
TOP
qcmadness 當前離線
2020 tsmc同2022産能利用率一樣? 最近產能好鬆動。 掃馬想機 發表於 2022-11-13 13:25
係你唔明人哋講咩啫。 掃馬想機 發表於 2022-11-13 13:26
哦 你而家無錢 咁你10年前一定無錢 都無logic既 你話Zen 3 Epyc缺貨 但而家都出Zen 4 server CPU ... qcmadness 發表於 2022-11-13 13:26
有啲師兄話缺貨嘛,所以我咪話根本就唔係產能問題。 咁如果真係缺貨。唔係tsmc問題囉。你仲唔明我講乜啊 ... 掃馬想機 發表於 2022-11-13 13:28
有啲師兄話缺貨嘛,所以我咪話根本就唔係tsmc產能問題。 2020年7nm產能可能真係唔夠。宜家2022年la 咁如 ... 掃馬想機 發表於 2022-11-13 13:28
Zen 4 server都出, 而家仲要備咁多Zen 3 server貨? 跟你做生意死得啦 qcmadness 發表於 2022-11-13 13:30
zen3宜家好賣過zen4 wo 唔轉嘅就唔會轉。轉嘅就會睇價錢。 掃馬想機 發表於 2022-11-13 13:32
唔講庫存成本, 多餘生產你要清幾耐? 而且一拉長清貨時間, 你件產品價格一定會下跌(因為仲有競爭對手出貨) ... JIMillim 發表於 2022-11-13 13:05
係你唔明 因為無論任何metric都支持唔到你講既"AMD server market唔掂"呢個理論 我睇到既係intel server ... qcmadness 發表於 2022-11-13 13:27