本帖最後由 savepilot01 於 2012-9-18 16:45 編輯
今日同個A/C同事食飯,
我禁不著開口問了他,
下了決定了麼?
他說:
Intel出得I7, I5 & I3其實已分了等級,
(以往都係咁分),
但今次聽了IT同事"傻仔論"後有以下想法,
分等級在現時可能已變了商業安排多於表現,
(因現時d製程已經more than need),
e+ I7好可能係想誤導一般消費者,
以為I7一定好/快過I5,
因此令到多些人比多d $ up 上I7,
從中增加intel收入,
但IT同事是專業的,
他可能在某門路知得某d資訊都未定,
所以IT同事先笑我咁蠢去買I7,
(就好似股市一樣越接近核心就可以比他人得心應手一樣). |