i_djinn 當前離線
特級會員
會唔會因為 K 仔超唔起,啲開箱文失曬踪,二手區咁快有人放都估到咩事了! ... georgekei 發表於 2013-6-8 02:02
TOP
q00oman 當前離線
搞事高手
中級會員
bihari 當前離線
進階會員
呢度咁多玩家...居然無乜開箱文... i_djinn 發表於 2013-6-9 00:50
因為到現時為止大家都在上機階段, 仲要裝OS, softwares好多野未攪得切, 影左d相都要揾software edit ... bihari 發表於 2013-6-9 00:56
Geek2012 當前離線
Banned
係統check度好熱, 但heatsink摸落唔熱, 真係上水冷都超唔到幾多... Geek2012 發表於 2013-6-9 01:03
alvinchoy 當前離線
georgekei 當前離線
美奈子廚 當前離線
up 嘢啦! 如果真係咁好超,以呢度 HKEPC 啲網友性格,重唔狗衝開箱炫耀咩 宜家,又話咩咩 software ... georgekei 發表於 2013-6-9 02:48