枱機CPU根本唔需要小核,由12代出到而家都3年,仲未搞掂Windows下大小核分配,要DIY玩家自己操作,本來責任 ...
ray7a7 發表於 2024-8-7 08:24


其實小核本身冇問題
問題係大小核混搭, 特別係 ISA 不同的大小核混搭

大小核混搭, 充其量係3線行車道有快慢線
ISA 不同的大小核混搭, 同樣既3線行車道, 條慢線係 單. 車. 徑. !

正常人揸車邊個會想入單車徑?
結果大家都搶住剩低果兩條正常行車線, 單車徑冇人理
於是廠方就主動將d 【佢認為塞得入單車徑】 既, 塞入單車徑去行, 造成大量炒車.
強迫d 人為左應付【有可能會比佢塞入單車徑】, 而將d 車做成係單車徑唔會炒既size, 勞民傷財.

TOP

本帖最後由 ray7a7 於 2024-8-7 09:31 編輯
XMP 本來就係 Overclock
XMP 唔穩定唔係新鮮事
所以 OC 都係手動計時序 唔好用XMP Profile, 唔識用 Auto  ...
冰水半糖 發表於 2024-8-7 09:02

XMP係Intel自家OC技術,但都講明因超頻有問題唔包售後(官網有講)﹐
"朕給予你,你不能要"

果陣仲係Intel=穩定﹐我以為係RAM問題,换完又係開唔到XMP 6400 放棄,果陣話係CPU問題應該唔太可能有人信

由果陣開始到而13-14代問題,明白到XMP官方認証真係唔等同穩定,就算官網Show係XMP25000+ 都唔代表用戶開到

via HKEPC Reader for Android

TOP

XMP係Intel自家OC技術,但都講明因超頻有問題唔包售後(官網有講)﹐
"朕給予你,你不能要"

果 ...
ray7a7 發表於 2024-8-7 01:28


你講起我就記得,上年買新機13代13500,XMP既設定打機係會出藍畫面,要用 amd expo先無問題,而條RAM係寫住可以XMP。個時D人就話XMP D電壓設定好似有D問題,就係唔知係關於條RAM定CPU問題。不過我依家RAM無超好耐,唔知可唔可以無事XD

TOP

以前CPU 過熱就會自動關機
最近幾代為左谷效能,比人長行99度,唔縮就假
^.^ 發表於 2024-8-4 00:05


i7-4790 non-K 都係長期100度降頻
又唔見矽退化

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

i7-4790 non-K 都係長期100度降頻
又唔見矽退化
望月小妖 發表於 2024-8-7 09:57


主要係電壓過高
4790 Max 95C
13900K Max115C(多數MB廠商Def 105C)

TOP

你講起我就記得,上年買新機13代13500,XMP既設定打機係會出藍畫面,要用 amd expo先無問題,而條RAM係寫 ...
latali 發表於 2024-8-7 09:47



    .....XMP 同expo 本質上一樣既野黎
正如之前未有expo時,au既板廠一樣開得XMP/A-XMP

只係優化比i定比a , 邊一個profile 鬆d 緊d 就唔知

nonK好似ram開xmp個類都唔優定
除左u體質 好似仲有電問題,因為唔比超u 郁唔到d 電
唔關體質/電事...開expo 得都有可能 參數鬆緊唔同

TOP

i7-4790 non-K 都係長期100度降頻
又唔見矽退化
望月小妖 發表於 2024-8-7 09:57 AM


22nm vs 煙條柒
提提你

TOP

用自己錢買的CPU年代
ray7a7 發表於 2024-8-7 08:27 AM


以前食煙同而家食煙都係一樣咁震撼
Core Duo > mobile platform第1粒雙核心 快到癲
Nehalem i7 > 唔駛ab都感受到快過C2Q好多

13/14袋 > 教你熟悉rma流程

TOP

i7-4790 non-K 都係長期100度降頻
又唔見矽退化
望月小妖 發表於 2024-8-7 09:57



因為 4790 係22nm 製程
而家既CPU 係 4 / 7 / 10nm 製程

簡單來講
就係條電線幼左
幼d 既電線可以長期承受既電流同溫度係必然會比粗d 既電線低

TOP