枱機CPU根本唔需要小核,由12代出到而家都3年,仲未搞掂Windows下大小核分配,要DIY玩家自己操作,本來責任 ...
ray7a7 發表於 2024-8-7 08:24 
其實小核本身冇問題
問題係大小核混搭, 特別係 ISA 不同的大小核混搭
大小核混搭, 充其量係3線行車道有快慢線
ISA 不同的大小核混搭, 同樣既3線行車道, 條慢線係 單. 車. 徑. !
正常人揸車邊個會想入單車徑?
結果大家都搶住剩低果兩條正常行車線, 單車徑冇人理
於是廠方就主動將d 【佢認為塞得入單車徑】 既, 塞入單車徑去行, 造成大量炒車.
強迫d 人為左應付【有可能會比佢塞入單車徑】, 而將d 車做成係單車徑唔會炒既size, 勞民傷財. |