哈哈!真係唔知邊個誤人子弟
post哂文比你地睇,你地連DC to DC電路從+12V中轉換出來都唔知,仲 ...
sport 發表於 2019-5-15 13:24


從來足唔足火都唔係睇果張野囉
果張野只比你睇個大約
500W牛佢張野寫12V 42A 又點?
佢實際行果時上唔到就係唔足火
就算500W牛佢張野寫12V 30A 又點?
實際上可以比你寫42A既高
你拎住張野就係度批邊隻牛足唔足火?
從根本邏輯上就錯左啦

TOP

從來足唔足火都唔係睇果張野囉
果張野只比你睇個大約
500W牛佢張野寫12V 42A 又點?
佢實際行果時上唔到就 ...
可愛小企鵝 發表於 2019-5-15 14:55

咁你同佢地講,尤其38#果位

TOP

回覆 61# 可愛小企鵝
就算500W牛佢張野寫12V 30A 又點?
咁你做生意等執,如你係火牛廠或OEM 將隻500W火牛標12V 30A 其實有12V 42A 輸出
點解唔標550W 12V 42A ,要標12V 30A ,當平價牛賣?
你d邏輯咁得意!

TOP

以前Enermax?同Delta既牛
測試出黎真係mark down左
D料好到不得了

仲記得o個時D測試全部都要上枱做一大輪測試實際輸出可以去到幾多
點會好似#6咁樣
貼張Label出黎話足火
望住心諗咩料
咁樣就知足唔足火
咁跑車o個隻都靚牛啦

TOP

btw回返樓主問題
兩隻牛平時用都得
但真係有D驚張570
如果係OC版可以用到差唔多200W power
或者行下Furmark之類試下會穩陣D

TOP

又賣得貴過人,低階牛又易死,所以Enermax咪比人收購咗!

TOP

而家D人出文試牛
好多都OCCT圖
以前做得仲勁
真係Load到隻牛盡去試
睇下佢極限去到點
以前試D牛(年代久遠唔記得邊隻)真係寫500W然後可以load到600W穩的
點會單係影個label出黎就話足唔足火
發神經的
如果係咁
出哂名既跑車牛都足火靚牛啦

但係喎
某牌子佢有mark 300W但出200W都唔得 (Label足火)
但佢同時都有隻金牛皇牛仔
測試過真係足火喎
未夠年資既真係識條春

TOP

GTR 530W 冇虛標12V 25A =300W

TOP

記得以前用過隻叫tiger火牛(唔知有無記錯名)530W足料到嚇死人

TOP

記得以前用過隻叫tiger火牛(唔知有無記錯名)530W足料到嚇死人
gigabyte 發表於 2019-5-15 20:06

ZIPPY

TOP