唔用大板點插咁多野

TOP

存在即是合理!

有需要先會有供應,無人買ATX自然會fade out﹐樓主唔鐘意既咪買細板或notebook囉!又要馬兒好 (規格強勁打機勁)﹐又要馬兒不吃草 (機細涼爽)﹐暫時未得囉!

P.S. 仍然支持ATX﹐因為可行SLI、M2、多SATA頭。。。

TOP

本帖最後由 soho888 於 2016-9-18 13:34 編輯
回覆  soho888

絕對唔係, 電腦既體積有好多部分都係用左落散熱到



你知唔知有樣野叫做微型硬碟, 有1.8, ...
戀人未滿 發表於 2016-9-18 05:36


打開部腦,最大問題未又係HDD..

當M2 SSD 可取代HDD , 仲有冇需要禁大部??

冇大牛,冇SATA 線, SSD/HDD 全插落底版

火牛用NOTEBOOK 牛 , 自己諗下係未......

普通電腦< 1L ,係未好正常..   

新OFFICE 已經用緊,,,,大陸都出左冇風扇電腦好耐....

一般OFFICE 商用,又洗咩要DISPLAY CARD ??

要打機就冇得講.....

市面上都大把NUC ......  STX 底版,ASROCK 已經出左...


電子野緊係愈出愈細, 難度今日仲渣部"水湖大哥大" 出街咩???

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 soho888 於 2016-9-18 13:48 編輯
會自己砌機既人, 我諗部機大部份空間都係俾左散熱
Office商用機就唔會自己砌啦 ...
StAsh818 發表於 2016-9-18 13:39


價錢問題... M2 。SSD 始終會大幅降價

現在廠機都係用最平料...

ASUS vc65 << 都係$4790 連WIN10。。128SSD

TOP

是香港地地方細,如果你有問200幾呎的房做電腦房Only。
大大部有咩唔好?插咩都有,下手空間充足,散熱不用廢心機。

TOP

是香港地地方細,如果你有問200幾呎的房做電腦房Only。
大大部有咩唔好?插咩都有,下手空間充足,散熱不用 ...
cct241292 發表於 2016-9-18 17:06


個機箱夠大, ATX或BTX一樣散熱咁好, 係香港地方細先要求機箱都要細, 越細越難散熱

TOP

雙顯示卡行SLI/CF冇返咁上下空位點夠?

利申,呢排由MATX轉做ATX

TOP

回覆 60# lung510


    物理定律被顛覆

TOP

冇左ATX,點玩SLIx4 CFx4
boysbehei 發表於 2016-9-18 01:22


PCI位SIZE經過咁多年都冇變過
ATX應該仲有大把日子

TOP