有心冇力來講我部E350NETBOOK可以講係表表姐.

不過都用到今天, 仲升埋上WIN10...

仲頂得順, 只係唔知點解用EDGE去其他FORUM, LOAD得好好好慢....頂唔順.

TOP

當年AMD開核熱潮買左粒B50
用到家陣開始返工冇乜打機
琴晚發覺開個YAHOO睇下體育新聞, CPU KEEP住30-40% LO ...
唔識電腦人 發表於 2015-9-18 09:10



    吾關事
樓主改改個topic:
幾年前既AMD 平價U 開始有心無力???

TOP

E8400都夠人應該一般使用

TOP

5千萬像素CANON

電腦換機潮爆發~

TOP

6年機

AMD Phenom(tm) II X4 955 Processor 3200 Mhz
Gigabytes GA-MA770T-UD3P
Sapphires 7950 3GB
DDR3 1333MHz  4GB*3

打新GAMES(中效果),上網,開直播仲應付有餘

TOP

CherryTail 點勁 Graphic 都無理由勁過 Sandy Bridge 核心粒 GMA HD 下話?
dom 發表於 2015-9-20 13:33

睇BENCHMARK似乎真係cherry嬴sandy
http://www.notebookcheck.net/Int ... marks.140902.0.html

TOP

本帖最後由 唔識電腦人 於 2015-9-21 16:50 編輯

提左好多回覆,
諗極都唔明關RAM同SSD咩事
就咁用CHROME開一個YAHOO 體育都要8GB RAM!? 4GB 都未用盡啦呀話
SSD 同開機開CHROME個下快就關事, 開左之後KEEP住30%又關SSD事????

都見到有師兄話停曬D FLASH同JAVA
反而想問下 其實CHROME係呢D野係咪做唔到硬解? 有冇咩插件/SETTING可以等佢用番顯卡做野 唔好用CPU
FIREFOX 同IE 會唔會有呢D問題?

另一方面, CACHE可以轉去用RAM?  點SET? 同埋擺邊應該係影響LOAD頁面時間, CPU 要做野咩??

TOP

提左好多回覆,
諗極都唔明關RAM同SSD咩事
就咁用CHROME開一個YAHOO 體育都要8GB RAM!? 4GB 都未用盡啦呀話 ...
唔識電腦人 發表於 2015-9-21 16:47

cpu, ram應該唔係樽頸
gpu唔夠快硬解拉畫面會停下停下咁lag
harddisk唔知

TOP

6年機

AMD Phenom(tm) II X4 955 Processor 3200 Mhz
Gigabytes GA-MA770T-UD3P
Sapphires 7950 3GB
DDR3  ...
chocoboraja 發表於 2015-9-20 21:14

me too。換完嘥錢。有心有力

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP