無得索K真慘,曬左塊板~
Advanced Ivan 發表於 2013-6-8 14:29



    一來買唔到k版, 二來3.x G i7 真係夠我用了 最重點係: 我壞左舊機不能再等

TOP

Haswell 真係伏 又熱又唔超得
KEEP MY IVB
喬芬‧費曼高 發表於 2013-6-8 14:32


用開IVB當然唔好upgrade啦
其實我主要係佢z87板 多左一兩個I/O 先買Haswell, 反而粒u 我唔係太著重,
我心態係:有新chipset出冇理由買舊chipset既板囉

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

SUPPORT!!!

TOP

用開IVB當然唔好upgrade啦
其實我主要係佢z87板 多左一兩個I/O 先買Haswell, 反而粒u 我唔係太著重,
我 ...
bihari 發表於 2013-6-8 15:17



    ching, 死板換機有理,支持~~

TOP

non-K係咪冇得調外頻ratio

TOP

等看開箱

TOP

支持開箱

TOP

有得買Asus Z87-WS我都想換4770k

TOP

塊舊x58 ASUS P6T D 上兩星期突然死亡, 等左個幾星期終於等到第4代i7 , 等唔到第2批冇usb bug 的底板了:hah ...
bihari 發表於 2013-6-8 00:10


呢度咁多玩家...居然無乜開箱文...

TOP