bihari 當前離線
進階會員
無得索K真慘,曬左塊板~ Advanced Ivan 發表於 2013-6-8 14:29
TOP
Haswell 真係伏 又熱又唔超得 KEEP MY IVB 喬芬‧費曼高 發表於 2013-6-8 14:32
fung19811011 當前離線
[URL=http://s1196.photobucket.
Banned
jc929 當前離線
中級會員
caferomeo 當前離線
用開IVB當然唔好upgrade啦 其實我主要係佢z87板 多左一兩個I/O 先買Haswell, 反而粒u 我唔係太著重, 我 ... bihari 發表於 2013-6-8 15:17
00006 當前離線
kennywoodman 當前離線
放鬆D啦年青人!
cnext531 當前離線
集團主席 當前離線
為誰辛苦為誰忙
i_djinn 當前離線
特級會員
塊舊x58 ASUS P6T D 上兩星期突然死亡, 等左個幾星期終於等到第4代i7 , 等唔到第2批冇usb bug 的底板了:hah ... bihari 發表於 2013-6-8 00:10