savepilot01 當前離線
進階會員
TOP
yoshibashira 當前離線
瘋人
中級會員
天之邪 當前離線
唔係調番轉, 用i7笑人地部機(i5)慢 或者同佢講, 不如跑番轉3dmark terrychan2011 發表於 2012-9-17 13:37
alex008 當前離線
但明顯為咁去買 ...執相也要睇下個 AC 同事係興趣, 搵食還是外快. 佢原意只係想買快 D 既既, 延長使用周期. 但明顯為咁去買 i7 太浪費了. 除非你話十萬火急搵外快就話者. 投資咁多錢為左帶野返屋企做? 即係拿自己錢去做公司野 ? 老闆都俺住嘴笑啦. lordvalkyrie 發表於 2012-9-17 16:15
dom 當前離線
~艦C, 艦B 休閒提督~ ... ... ...
EPC義工團
重點係佢要部機黎做咩先 ? A/C 唔係應該先計 C/P 咩 ? 而且勁機 唔代表 耐用. 買粒 i7, 不如買好 d 隻牛, ... lordvalkyrie 發表於 17-9-2012 02:23 PM
fkm5213131 當前離線
一粒CPU就代表有錢人? happy_gemini 發表於 17-9-2012 03:33 PM
大家對電腦唔同見解,用途唔同,無話比人笑唔笑. 有錢就i7(Socket 2011), 無錢又要用電腦的話G620都係要買... ... chaplin_lee 發表於 17-9-2012 04:58 PM