再次多謝大家o既意見.

SSD我都有同佢提過,
如有需要佢都會上SSD,
但我同佢都有幾點對SSD唔解,
1. 經常write會好快死
2. 要將cash轉去HDD

e+佢套6600我同佢開了一個2G o既RAM disk,
每當佢改相都抄去RAM disk先edit,
佢非常滿意(佢有意在新機行同一招).

致於Xeon我會同佢講,
Xeon係server base cpu,
唔知係media方面個表現會係點呢,
(其實佢都一齊睇o緊哩個post,
不過佢唔識打中文同無a/c>我代勞).

TOP

講真 我有2600k  有i32100  但日常用都見到個分別  不過i5 同i7qm  應該差別較少  但我都揀i7  起碼我2600k用左成年  放二手區都有$2100 買返黎果時先$2200  當租都抵

TOP

但通常兩部車 鬥 當系鬥馬力 鬥engine 先到死氣喉同車太

TOP

唔係調番轉, 用i7笑人地部機(i5)慢
或者同佢講, 不如跑番轉3dmark
terrychan2011 發表於 2012-9-17 13:37



    你日日拎部電腦來跑分架?

囇氣

TOP

i5 +ssd     好過i7+ hdd

TOP

本帖最後由 alex008 於 2012-9-17 23:10 編輯
但明顯為咁去買  ...執相也要睇下個 AC 同事係興趣, 搵食還是外快.
佢原意只係想買快 D 既既, 延長使用周期.
但明顯為咁去買 i7 太浪費了.
除非你話十萬火急搵外快就話者.
投資咁多錢為左帶野返屋企做? 即係拿自己錢去做公司野 ? 老闆都俺住嘴笑啦.
lordvalkyrie 發表於 2012-9-17 16:15



    我92年都系特登買部電腦,帶公司野返家做公司野!哈哈,訓到半夜開電腦做公司野!

當年都要兩萬幾一部!

TOP

本帖最後由 dom 於 2012-9-17 23:19 編輯
重點係佢要部機黎做咩先 ? A/C 唔係應該先計 C/P 咩 ?
而且勁機 唔代表 耐用.
買粒 i7, 不如買好 d 隻牛, ...
lordvalkyrie 發表於 17-9-2012 02:23 PM


你講買個d 野 無 得 "威"  
粒 U 勁 model 聽落部機都勁d

正如d 傻仔 係都要買 Core i3 之後 淨翻 $300 買張 GT520(GT610)  話粒 U  快 , 配 Cheap 卡都快過 A8-3870 好多一樣

TOP

有$i7 冇$i5

TOP

本帖最後由 dom 於 2012-9-17 23:21 編輯
一粒CPU就代表有錢人?
happy_gemini 發表於 17-9-2012 03:33 PM


你話 你有 十部 iPhone 5 現貨 我就話你型啦
有 Core i7 ? 下?
依家都興玩平板 電腦玩手機啦,  重砌機砌部咁大部牛龜咁 OUT 架你
分分鐘比人笑翻轉頭唔奇

TOP

大家對電腦唔同見解,用途唔同,無話比人笑唔笑.
有錢就i7(Socket 2011), 無錢又要用電腦的話G620都係要買... ...
chaplin_lee 發表於 17-9-2012 04:58 PM


無錢 重有 AMD  唔係淨係得 Intel 既

TOP