本帖最後由 Lovecloud 於 2012-3-31 21:54 編輯
好多間都係咁,
多年前已經知道有鋪頭收到客人退回來的壞貨, 覺得自己退代理麻煩, 直接賣比下位客, 純粹 ...
kamcm 發表於 2012-3-31 19:45


甘狼死都敢, 唔有人講都唔信, CHING之痛苦經驗, 我都係,所以客人信心好重要

TOP

手汗多, 靜電多,好易毒死(SHORT 到)塊板
uwantwant 發表於 2012-3-31 19:58


師兄個頭像幾過癮

TOP

三大都唔夠單跑數
所以呢排腦場淡季就 打生打死
dom 發表於 2012-3-31 06:12 PM

今年初週年晚宴上, 老細都講好多廠商都唔睇好今年經濟
更重要係成班代理已經玩爛個市, 想救亡已經太遲
不過算啦, 反正我都唔做了

TOP

你都對這間代理好不滿
佢有星級服務
有華麗門面
門口還有兩個姐姐 對着部電腦吾知做乜?
(可能睇緊 EPC)

TOP

佢地又唔係間廠, 唔知壞乜好奇 ? 最多知壞左寄返去ASUS 整

回復  Yin92

    漢奸電腦都係咁同我講唔知壞乜,真係冇法
bcys 發表於 2012-3-30 18:53

TOP

我心諗:
如果做得打手,日打夜打 ,唔駛幾日升到中級會員,幾星期升到進階會員...
係人係鬼邊有樣睇架~

TOP

好彩未試過

TOP

打手文,呢到回文有漢X職員,又有資深玩家,咪當人傻仔先得架

TOP