大喊包 當前離線
進階會員
回復 大喊包 我問下你有無姐 細心D睇下個板面 milestone09 發表於 2011-7-17 20:35
TOP
tom241457 當前離線
中級會員
samlcy1997 當前離線
特級會員
唔該CHING,手快快打錯左 大喊包 發表於 2011-7-16 20:07
咁點解唔改呢..... samlcy1997 發表於 2011-7-17 21:46
650w 80plus火牛,,,第時加返張顯卡落去再超超粒26k就唔係文書機咁簡單啦 ... tom241457 發表於 2011-7-17 21:38
貧僧 當前離線
初級會員
俾你知道我既用意 大喊包 發表於 2011-7-17 21:53
edison2004 當前離線
1陣入左卡王唔夠w超頻就陰功.. 貧僧 發表於 2011-7-17 22:39
i7文書機,唔比個讚你都唔得 edison2004 發表於 2011-7-17 22:40
ip4368 當前離線