回復  大喊包


    我問下你有無姐 細心D睇下個板面
milestone09 發表於 2011-7-17 20:35


有少少..算唔算正常??

TOP

650w 80plus火牛,,,第時加返張顯卡落去再超超粒26k就唔係文書機咁簡單啦

TOP

唔該CHING,手快快打錯左
大喊包 發表於 2011-7-16 20:07



    咁點解唔改呢.....

TOP

咁點解唔改呢.....
samlcy1997 發表於 2011-7-17 21:46


我以為改左..SORRY

TOP

650w 80plus火牛,,,第時加返張顯卡落去再超超粒26k就唔係文書機咁簡單啦 ...
tom241457 發表於 2011-7-17 21:38


俾你知道我既用意

TOP

俾你知道我既用意
大喊包 發表於 2011-7-17 21:53



    1陣入左卡王唔夠w超頻就陰功..

TOP

i7文書機,唔比個讚你都唔得

TOP

1陣入左卡王唔夠w超頻就陰功..
貧僧 發表於 2011-7-17 22:39


650W 都推到580,590就唔知(590太貴,都出唔到)

不過我應該會等6系

TOP

i7文書機,唔比個讚你都唔得
edison2004 發表於 2011-7-17 22:40



暫時性姐

TOP

文書機 wa~~~~~~~~

TOP