剛剛試咗顯示卡full load都冇聽到火牛個風扇聲,好滿意
nomiss 發表於 2019-9-16 20:01


包你冇聲

https://www.hkepc.com/forum/view ... 2173&highlight=

TOP

包你冇聲
naomi 發表於 2019-9-16 20:17



    0db都係有錢再追求

TOP

包你冇聲
naomi 發表於 2019-9-16 20:17

p...p45

via HKEPC Reader for Android

TOP

想靜音?
我記得seasonic有隻白金牛被動散熱

via HKEPC Reader for Android
louis3412 發表於 2019-9-16 19:04


唔係一定去到極端 passive 散熱先靜音的.

12cm 風扇計, "安裝在裝置內" 運作算, "在一個安靜環境中", 一般 600rpm 已靜到無聲, 800rpm 有微弱但可接受音量, 1000rpm 噪音開始明顯.

我個人偏向揀用幾百 rpm 的火牛, 幫助減少火牛及機箱內的積熱.

例如 NE 550 G 去到 70% loading 都可以保持 500rpm 是一隻難得的靜音牛.
  

TOP

回復 54 #Miipp

純睇rpm參考意義唔大
要睇埋bearing
300W牛可以好嘈既原因通常係用左sleeve

via HKEPC Reader for Android

TOP

回覆 47# nomiss
HGC-650有 0dB mode,點解唔開?

我用3600+1060都無野,風扇唔轉唔洗清塵仲好

TOP

回覆  nomiss
HGC-650有 0dB mode,點解唔開?

我用3600+1060都無野,風扇唔轉唔洗清塵仲好 ...
sunnykoomos 發表於 2019-9-17 16:34



    因為佢一直暖住我感覺上好唔穩陣咁熄咗hybrid mode個風扇一轉返就全程凍, 又一樣細到聽唔到聲, 所以唔開算

TOP