rfdingo 當前離線
進階會員
一個比條成10年前link,一個就比條2013年,都唔知做乜? 睇近少少啦 sport 發表於 2019-5-15 00:58
TOP
bee831123 當前離線
初級會員
冰水半糖 當前離線
請問您今天要來點兔子嗎 ... ...
Moderator
sport 當前離線
中國同台灣,或者 非口語d 既唔足火 叫 虛標 對於電源供應器選擇的疑問(當中有介紹,包裝所指的w 數,非 ... rfdingo 發表於 2019-5-15 09:32
s20021139 當前離線
睇師兄配備買450W 抆水建議改用500W以上火牛 gigabyte 發表於 2019-5-15 01:21
EVIS 當前離線
Banned
都唔知up乜春! 12V都唔足W ,隻牛何來足火? 咁我話唔足火,你話足火,你咪証明比我睇,隻好足火囉.... h ... sport 發表於 2019-5-15 00:32
gigabyte 當前離線
唔超頻的話12v有350W就夠哂有突,500W 牛overspecc 左d, 當然亦冇咩壞處 via HKEPC IR Pro 3.5.2 - Andr ... s20021139 發表於 2019-5-15 12:45
你睇文淨識睇日期,難怪你由第一日出post到宜家都仲係成日誤人子弟 你想反駁其他會員既觀點冇問題,但你 ... s20021139 發表於 2019-5-15 12:57