ray7a7 當前離線
進階會員
底板有冇update bois? 我Rog z790i 行 1.4v 7600hz gskill 前期都有少少問題 Mouse有規律咁lag …. 如果隻m ... takkie 發表於 2023-4-12 15:42
TOP
takkie 當前離線
中級會員
回覆 ray7a7 咁唯有等更新… 或者試吓其他板 takkie 發表於 2023-4-12 15:51
gn01119056 當前離線
RAM係好易炒, 就算XMP都係, 唔開就無事...不過會肉痛 gn01119056 發表於 2023-4-12 17:20
smoke_cheese 當前離線
yipwaiho 當前離線