簡單來說, 答對方也應該要先了解對方問題的真正用意.
如果只是問樓主或IT同事從"規格"上看I7是否比I5快, 我相信A/C同事無需要問兩位, 只要識字自己上網看一下或到幾間電腦公司問一問, 不難得到"官方"答案.
那A/C同事應該是想要一些"實際"一點的建議吧?

TOP

大家對電腦唔同見解,用途唔同,無話比人笑唔笑.
有錢就i7(Socket 2011), 無錢又要用電腦的話G620都係要買...

TOP

回復 40# K_C_

我只是想說明而且我亦相信大部分人有看清楚樓主的問題才回應.

我只是覺得樓主若純以I7比I5誰快, 這是根本不需要質疑亦沒有討論的空間.
我認為樓主雖然出於好心給A/C同事介紹, 但不受其他人認同是因為他未有顧及實際需要(當然這是假設有budget考慮的).

TOP

只可以話I5已經夠用
的確唔玩到好極限既話
買I7的確冇I5咁抵玩
但笑唔笑我又唔覺得有咩好笑
有錢買勁D,可能第日有用呢

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復  K_C_

我只是想說明而且我亦相信大部分人有看清楚樓主的問題才回應.

我只是覺得樓主若純以I7比I5誰 ...
happy_gemini 發表於 2012-9-17 17:00


我覺得好多人冇睇清楚至真喎,你數吓由12樓打落,有幾多人話買i3??

TOP

樓主淨係引用咗兩句說話....

A/C:呀xxx!我屋企想換機,買I7唔用I5係咪會快d.
IT:你又係以為用I7會快過用I5個d人?!正傻仔o黎!

其他乜野資料都冇, 所以唔考慮....

乜用I7唔係會快過用I5咩?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

你同事很提子的說

TOP

回復 46# K_C_


#16那位我也有點不明所以.

無故提到I3, 而且所提的火牛例子又好像不合比喻.

TOP