本帖最後由 dom 於 2024-8-4 17:56 編輯

唔係話要穩定買 Intel 咩


粉 "肯肯定d game dev 同 media 收左AMD 錢抹黑 Intel , 我用緊 13900K 5.3GHz 打機無事 "

TOP

借問幾代U都會出事唔穩定,佢快左幾多有咩意義?
根本intel 出左個木馬CEO 之後就Cut R&D 已經江郎才 ...
O人 發表於 2024-8-4 22:30


我一買返來,基本就限左PL1/2行125w
(其實我一直唔明近幾年個個對溫度接受程度大幅上升
amd又係話鎖佢TDP之類,拎隻弱雞風冷跑到80-90度都話無問題)

我部機idle長期都係50度,打機都係控制係70度樓下
暫時行ue5遊戲都無出問題,我係一出就買13代
部機都係7x24咁樣開,基本全年無休,絕對唔係輕度應用
又跑ai又壓片,好多時訓教部機就開始壓片,一壓基本就run 十個八個鐘
完全重度應用,暫時無任何唔穩定情況

OEM廠機/notebook又唔多見話出事,我見reddit都唔多人話出事
暫時網上見出事情況,比起n記燒插頭好似仲少

佢真係壓得往都唔出奇
而且災情都正係13/14代,又關之前兩代咩事

而且13代出問題好似都係14代面世之後批次先話有
我見四五個機友都係一出就買13900k既暫時無出問題
有個仲係行全AUTO...BIOS之類咩都無更新過

我唔係話幫intel講好說話,我都唔肯定自己粒cpu有冇縮
定只係大部分人都未縮到去影響正常操作程度
要驚我仲驚啦,4090同13900k,兩大神器我都集齊左
都基本預下代出就甩二手算
只係吹到intel二手市場完全收皮會唔會太誇
你試下拎粒行貨有保13900k放1500我肯定仲大把人會問價

大公司表演壓往當無事發生都唔係第一次
好多時係態度問題,有心去處理同負責基本都無事
只要出問題肯保,用家一般都唔會多多聲氣

好似今次intel咁,扮死狗唔認數
又話更新下個microcode就無事
話五年保,點知reddit比人爆,有機會唔認數
佢學nvidia咁樣,有咩問題就換新基本都唔會有人吵啦

最後,我只係發表個人情況,只係表達我粒U暫時無事
絕對唔係支持intel.

我唔知道啦 我沒用大細核尼Dcpu

如果e core咁鬼勁
佢用e core堆夠20核仲好啦
測試同埋現實用係兩樣嘢嘅
...
暴走呆喵 發表於 2024-8-4 22:33


13900k e core已經16核,要更多有咩意思,一般都係想要更多p core...
我玩日系galgame就係分左用vm來行
全部指定只用e core來玩,完全無出現過任何問題

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

「 而且災情都正係13/14代,又關之前兩代咩事」
我啱先早兩月判左朋友粒12600KF死亡,我真係唔明點解會 ...
O人 發表於 2024-8-5 04:10



Intel 做開一粒過, 用 ringbus/mesh 都係一粒過塞晒啲核入去, 話減低 latency
係啱, 但係就熱到粒嘢出晒事
AMD 一早轉 chiplet, 而且由 K8 開始搞 HyperTransport, 一路發展到 Infinity Fabric, 拆開唔好熱死
雖然係 latency 高, 但 tune 得到

TOP

回復 30 #暴走呆喵

仲有12代同14代純大核

via HKEPC Reader for Android

TOP

「 而且災情都正係13/14代,又關之前兩代咩事」
我啱先早兩月判左朋友粒12600KF死亡,我真係唔明點解會 ...
O人 發表於 2024-8-5 04:10





我自己覺得
    大細核既概念本身係無問題

問題係
調度唔係自己既(如果所有野都係好似apple咁自己控制調度)
又唔係完全比用家自己調度(如我用緊795x3d ,初期有病外,而家垃圾app都放去無cache既 ccd一樣)
大小core之間都有唔低latency,切core時有感  (雖然無我而家用緊795x3d  app之間切得咁明顯, 但咁個ringbus 就無左部份意義)
工藝唔過關(對於放寬左既標淮黎計,溫度電壓之類過哂龍)
耗電比例差左效能用得盡(灰燼)

TOP

本帖最後由 ray7a7 於 2024-8-5 10:05 編輯

對用家黎講,最煩係RMA﹐至少冇左幾個月時間换,唔計中間可能抽稱;其實唔可能Expect個個用家都會再買Spare CPU放係屋企,唔係錢問題,係大多數人都唔會再額外開支多粒可能唔會點用Spare CPU

via HKEPC Reader for Android

TOP

22年已經開始有人發現
23年已經開始係microcode 不斷改電壓去試
試到而家都搞唔掂
直到電腦大爆炸   ...
ckloop 發表於 2024-8-3 13:47


睇到我以為自己唔覺意按 1.5X 速 playback....

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP