借問幾代U都會出事唔穩定,佢快左幾多有咩意義?
根本intel 出左個木馬CEO 之後就Cut R&D 已經江郎才 ...
O人 發表於 2024-8-4 22:30 
我一買返來,基本就限左PL1/2行125w
(其實我一直唔明近幾年個個對溫度接受程度大幅上升
amd又係話鎖佢TDP之類,拎隻弱雞風冷跑到80-90度都話無問題)
我部機idle長期都係50度,打機都係控制係70度樓下
暫時行ue5遊戲都無出問題,我係一出就買13代
部機都係7x24咁樣開,基本全年無休,絕對唔係輕度應用
又跑ai又壓片,好多時訓教部機就開始壓片,一壓基本就run 十個八個鐘
完全重度應用,暫時無任何唔穩定情況
OEM廠機/notebook又唔多見話出事,我見reddit都唔多人話出事
暫時網上見出事情況,比起n記燒插頭好似仲少
佢真係壓得往都唔出奇
而且災情都正係13/14代,又關之前兩代咩事
而且13代出問題好似都係14代面世之後批次先話有
我見四五個機友都係一出就買13900k既暫時無出問題
有個仲係行全AUTO...BIOS之類咩都無更新過
我唔係話幫intel講好說話,我都唔肯定自己粒cpu有冇縮
定只係大部分人都未縮到去影響正常操作程度
要驚我仲驚啦,4090同13900k,兩大神器我都集齊左
都基本預下代出就甩二手算
只係吹到intel二手市場完全收皮會唔會太誇
你試下拎粒行貨有保13900k放1500我肯定仲大把人會問價
大公司表演壓往當無事發生都唔係第一次
好多時係態度問題,有心去處理同負責基本都無事
只要出問題肯保,用家一般都唔會多多聲氣
好似今次intel咁,扮死狗唔認數
又話更新下個microcode就無事
話五年保,點知reddit比人爆,有機會唔認數
佢學nvidia咁樣,有咩問題就換新基本都唔會有人吵啦
最後,我只係發表個人情況,只係表達我粒U暫時無事
絕對唔係支持intel.
我唔知道啦 我沒用大細核尼Dcpu
如果e core咁鬼勁
佢用e core堆夠20核仲好啦
測試同埋現實用係兩樣嘢嘅
...
暴走呆喵 發表於 2024-8-4 22:33 
13900k e core已經16核,要更多有咩意思,一般都係想要更多p core...
我玩日系galgame就係分左用vm來行
全部指定只用e core來玩,完全無出現過任何問題 |