bighead 當前離線
進階會員
TOP
林洋2 當前在線
me1989 當前離線
中級會員
孤兒仔 當前離線
菜鳥孤雛
domumu 當前離線
Banned
macis 當前離線
特級會員
gn01119056 當前離線
同i5比 come on via HKEPC Reader for Android domumu 發表於 2017-3-14 11:53
多核用黎轉片都有用既,但點知avx2指令集都唔掂,真係唔知買佢黎做咩 林洋2 發表於 2017-3-14 10:45 AM
1700打機好多game慢過i5, i5平好多下. 見唔到平常人除左打game外如何用到8cores, i5夠晒而且平 via HKEP ... domumu 發表於 2017-3-14 12:05