14年前: 64 bit有咩用啫?
12年前: 雙核有咩用啫?

TOP

本帖最後由 林洋2 於 2017-3-14 10:47 編輯

多核用黎轉片都有用既,但點知avx2指令集都唔掂,真係唔知買佢黎做咩

TOP

就算依家玩CPU需求高既game都係有用...
模擬類, GTAV, HOI4
評測只係得FPS類...

TOP

樓主指嘅「正常」、「一般」真係獨到,井底視野

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

好多人用來轉片

TOP

同i5比 come on

via HKEPC Reader for Android
domumu 發表於 2017-3-14 11:53



    7700K對應是1700

I5對應既RYZEN 5仲未出

無錢既應該買G4560

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

多核用黎轉片都有用既,但點知avx2指令集都唔掂,真係唔知買佢黎做咩
林洋2 發表於 2017-3-14 10:45 AM



    這方面我都好想知影響有多大,好似未見有實測 x264 x265 參考

TOP

1700打機好多game慢過i5, i5平好多下. 見唔到平常人除左打game外如何用到8cores, i5夠晒而且平

via HKEP ...
domumu 發表於 2017-3-14 12:05



    其實要用到多工既人真係唔多, 大多數人都係追數字

唔係做果行既, 邊有咁多影片要轉, AMD一出就無啦啦多左咁多3D graphic designer streamer...

我會買RYZEN都係覺得佢前境比較好, 自己需要多工既時候真係唔多

講真最抵玩係2600K/3770K

TOP