佢話8,9月, 你信? (清晒第一水要幾耐?冇人知 )
bihari 發表於 2013-6-8 02:45
=.=..如果想買D人有排等了 =.=

TOP

睇返圖,
50秒 i7-4770 就飆升到 90C, Haswell 個原裝散熱器真有點情何以堪啊
K 板

TOP

支持開箱

TOP

支持開箱

TOP

係咪超唔倒外頻,要K版先得?

TOP

支持開箱
  話說上166外頻都得!
  定糸同1155 lvy一致..100外頻??

TOP

    岩岩先裝完win7, 好多software未裝
我要行乜benchmark好 唔熟


樓主可以試吓全default行吓Cinebenchsuper pi
(兩個softwear都不用安裝同支援多核的)
因為Haswell我都有d興趣,想知同IVB同grade嘅差距如何

TOP

支持開箱

TOP

支持開箱

TOP

唉,睇左太多Haswell代既負面消息,搞到今日去買都心大心細 >.<
唔知買新U好定買E3好了. 希望腦場無新U買(只賣給你們這些熟客),咁去到就唔洗煩.

TOP