鴨仔 當前離線
特級會員
你指泡膠保護能力好D? 大喊包 發表於 2011-7-17 00:15
TOP
貧僧 當前離線
初級會員
仲等緊DIABLO3,不過我諗呢隻需求唔大 大喊包 發表於 2011-7-17 00:24
A卡既7系定N卡既7系先 大喊包 發表於 2011-7-17 00:25
大喊包 當前離線
進階會員
n卡6系都未有..緊係a卡啦講緊 貧僧 發表於 2011-7-17 00:26
唔知,覺得係姐, 鴨仔 發表於 2011-7-17 00:25
uncertain 當前離線
Banned
不過應該會買N卡,好似效能好D 大喊包 發表於 2011-7-17 00:27
n卡a卡比都係果句啦...有貨n卡 性價比a卡(目前黎講) 貧僧 發表於 2011-7-17 00:31
哈..到時先算啦 大喊包 發表於 2011-7-17 00:34
我都係等10月睇下有無ivy既新料出無就sandy bitch 貧僧 發表於 2011-7-17 00:37