你指泡膠保護能力好D?
大喊包 發表於 2011-7-17 00:15



    唔知,覺得係姐,

TOP

仲等緊DIABLO3,不過我諗呢隻需求唔大
大喊包 發表於 2011-7-17 00:24



    夠做啦

TOP

A卡既7系定N卡既7系先
大喊包 發表於 2011-7-17 00:25



    n卡6系都未有..緊係a卡啦講緊

TOP

n卡6系都未有..緊係a卡啦講緊
貧僧 發表於 2011-7-17 00:26


不過應該會買N卡,好似效能好D

TOP

唔知,覺得係姐,
鴨仔 發表於 2011-7-17 00:25


哦哦,開頭我以為用泡膠先系堅野/流野
點知系講保護度

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

不過應該會買N卡,好似效能好D
大喊包 發表於 2011-7-17 00:27



    n卡a卡比都係果句啦...有貨n卡 性價比a卡(目前黎講)

TOP

n卡a卡比都係果句啦...有貨n卡 性價比a卡(目前黎講)
貧僧 發表於 2011-7-17 00:31


哈..到時先算啦

TOP

哈..到時先算啦
大喊包 發表於 2011-7-17 00:34



    我都係等10月睇下有無ivy既新料出無就sandy bitch

TOP

我都係等10月睇下有無ivy既新料出無就sandy bitch
貧僧 發表於 2011-7-17 00:37


10月應該未有..就算有都會好貴

TOP