skyfox 當前離線
中級會員
TOP
dom 當前離線
~艦C, 艦B 休閒提督~ ... ... ...
EPC義工團
開幾部冷氣都未必有咁食電......... VADER 發表於 17-2-2010 03:03 AM
LKNim 當前離線
進階會員
一部冷氣唔只 750W 下話 dom 發表於 2010-2-17 04:39 PM
VADER 當前離線
大獨裁者
特級會員
windwithme 當前離線
Moderator
如果Seasonic X-750同Corsair HX-850比 邊隻用料/穩定性好D呢? 前者就外觀同埋全模組化吸引D ... LKNim 發表於 2010-2-17 00:41
Rybka 當前離線
鴨仔 當前離線
freekick 當前離線
初級會員
Miipp 當前離線
我頭先特登查下,一匹冷氣~735W LKNim 發表於 2010-2-17 17:03
kanduki 當前離線
一部冷氣唔只 750W 下話 dom 發表於 2010-2-17 16:39