自己真心好彩最後入手第十代
之後冇病冇痛用到而家

之前有諗過張粒u升11代嘅
好彩有睇嗰啲文章又熱又勿

都係十代好又唔差得幾多

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)

TOP

以前幾年先見一次藍屏
現在一個月至少幾次
我都已經分唔到係win 定cpu問題 ...
^.^ 發表於 2024-8-4 00:18



幾年冇見過 window 藍屏喎

TOP

幾年冇見過 window 藍屏喎
doggiestyle 發表於 2024-8-4 13:59


前日砌左部i7,裝完WIN 10,裝DRIVERS裝到一半即刻藍屏,同時WINDOWS UPDATE緊
好采無炒WINDOWS,如果唔係又要裝多次

TOP

開機最驚見到呢個畫面,又要玩返你幾個鐘

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 doggiestyle 於 2024-8-4 22:17 編輯
用自己做例証最無說服力。
「你一個」代表全人類用windows 既人無事,簡直笑話。 ...
O人 發表於 2024-8-4 22:12



我代表我自己渣喎
可能我外表尤如明星 ,不過我只係平民

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

自己真心好彩最後入手第十代
之後冇病冇痛用到而家
之前有諗過張粒u升11代嘅
好彩有睇嗰啲文章又熱又勿
暴走呆喵 發表於 2024-8-4 21:31


就算intel 13/14再差,但十代個性能指標只係e core水平
最主要當初14nm升10nm,即係12代
12代個效能提升太明顯
而13代就係12代上再大超,再加一堆e core
14代就係13代上極限超

今次單野令到intel認真返少少就好,至從12代開始
就睇到佢明顯就想繼續牙膏
佢既正宗10nm就已經足夠應付對家5nm/3nm
至少當年12/13代,打機方面已經令到部分人跳左去amd都食返煙
(我第一次用AMD 3950x>5950x,最後都係跳返左13900k)
7nm根本就唔想出往,當初就已經傳7nm i9已經想cut返6個p core就算

利申:13900k用家,我最想睇係美國本土集體告佢勁...
如果可以迫到intel 7nm針腳都繼續行返1700就當贏了
全球回收就...個人認為最後輸既只係用家,回收左粒U下代繼續換腳...
又要買個塊四五千蚊板,反而唔換針腳
只要做好售後,有咩問題,問都唔問都肯直接換新
(我有睇到reddit有人吵,intel仲有搵理由拒保)
到時二手可以半價甩到粒13900k,補2-3k有新玩具就最好

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

就算intel 13/14再差,但十代個性能指標只係e core水平
最主要當初14nm升10nm,即係12代
12代個效能提升太 ...
Getchu 發表於 2024-8-4 14:26

我唔知道啦 我沒用大細核尼Dcpu

如果e core咁鬼勁
佢用e core堆夠20核仲好啦
測試同埋現實用係兩樣嘢嘅
點解vm有問題呢 如果e core真的有十代水平
點會有呢個問題呢

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)

TOP