自己真心好彩最後入手第十代
之後冇病冇痛用到而家
之前有諗過張粒u升11代嘅
好彩有睇嗰啲文章又熱又勿
暴走呆喵 發表於 2024-8-4 21:31 
就算intel 13/14再差,但十代個性能指標只係e core水平
最主要當初14nm升10nm,即係12代
12代個效能提升太明顯
而13代就係12代上再大超,再加一堆e core
14代就係13代上極限超
今次單野令到intel認真返少少就好,至從12代開始
就睇到佢明顯就想繼續牙膏
佢既正宗10nm就已經足夠應付對家5nm/3nm
至少當年12/13代,打機方面已經令到部分人跳左去amd都食返煙
(我第一次用AMD 3950x>5950x,最後都係跳返左13900k )
7nm根本就唔想出往,當初就已經傳7nm i9已經想cut返6個p core就算
利申:13900k用家,我最想睇係美國本土集體告佢勁...
如果可以迫到intel 7nm針腳都繼續行返1700就當贏了
全球回收就...個人認為最後輸既只係用家,回收左粒U下代繼續換腳...
又要買個塊四五千蚊板,反而唔換針腳
只要做好售後,有咩問題,問都唔問都肯直接換新
(我有睇到reddit有人吵,intel仲有搵理由拒保)
到時二手可以半價甩到粒13900k,補2-3k有新玩具就最好 |