會不爆太熱呀。。。
不過之前 INTEL 差到耍問AMD 買APU 來盒體做NUC機。。。。

TOP

G7 96EU先勉強55波
仲有煙driver
nelsonlee130 發表於 2021-12-9 11:30



講真AMD display driver 有好過咩
作為長年AMD display卡用戶
G7 Xe 係嬴vega8 少少的

TOP

回復 16 #kennyleunghk

Bandwidth 追唔上轉新架構冇用, 所以先等到DDR5 再轉RDNA2

via HKEPC Reader for Android

TOP

早期APU都係堆大核,可惜CPU部分差,這幾代先比較平衡…

TOP

講真AMD display driver有好過咩
作為長年AMD display卡用戶
G7 Xe 係嬴vega8 少少的 ...
kennyleunghk 發表於 2021-12-9 01:45 PM


咁你真係要買部煙試下

睇youtube 5800u vs g7(96eu) 真係55波喎

both ddr3200

TOP

咁你真係要買部煙試下

睇youtube 5800u vs g7(96eu) 真係55波喎

both ddr3200 ...
nelsonlee130 發表於 2021-12-9 14:20



   實際遊戲係睇優化, 你話55波無錯
但跑分數字上intel 新iGPU的確係快少少
唔通你技持AMD 繼續牙膏?

TOP

早期APU都係堆大核,可惜CPU部分差,這幾代先比較平衡…
Sun 發表於 2021-12-9 13:55



    第一二代好有作為的
當時我都入左2400G 同3500u 嘅notebook
當時notebook vega 8打到1080p lol 全特效真係好勁抽

結果就學埋晒intel D 衰野, 支牙膏慢慢玩
RDNA 都老早出到第二代啦.....

TOP

反而想知nvidia 會有乜反應…
Nvidia 果d 1030低階卡咪無啖好食?

TOP

反而想知nvidia 會有乜反應…
Nvidia 果d 1030低階卡咪無啖好食?
cyjoe_2000 發表於 2021-12-9 14:58

可能覺得入門級冇乜肉食

半放棄市場

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)

TOP

實際遊戲係睇優化, 你話55波無錯
但跑分數字上intel 新iGPU的確係快少少
唔通你技持AMD 繼續牙膏? ...
kennyleunghk 發表於 2021-12-9 02:37 PM


咁係咪 煙driver 先

應該話理解到Dual Ch DDR4嘅極限
人地road map一早講咗Rembrandt=ddr5 rdna2
牙乜__膏

TOP