本來有隻牛岩用,可惜係大牛size

4208.jpg

TOP

見到牛有分12V / 19V,咁如果比台面機用應該揀邊款 ?
caihk 發表於 2018-10-5 10:30

塊DC板支援幾多先買幾多
有啲係寬電壓輸入設計
但都要睇上下限

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

洋垃圾1U火牛有人改線
但有啲鋪頭唔係齋咁簡單
我想講嘅係得咁多
要穩陣建議美森或者其他唔會畀人賣假嘢嘅地方
搵正規貨品 再拎嚟改線

TOP

以前曾發過開箱文,但唔知點解文字變哂"??"
我嗰個係400w大電流版,推4560+16gb Ram+GTX950+6個3.5吋HDD+1 ...
ppoppq123 發表於 2018-10-4 00:22

咁多hdd
400w夠了嗎

via HKEPC Reader for Android

TOP

見到牛有分12V / 19V,咁如果比台面機用應該揀邊款 ?
caihk 發表於 2018-10-5 10:30



19V 好似係比車充...
晌桌面機用 19V 有咩因由就唔知...

TOP

咁多hdd
400w夠了嗎

via HKEPC Reader for Android
cheapmilker 發表於 2018-10-5 12:31


用咗年幾,無病無痛

TOP

呢隻垃圾有冇20年… 唔好要啦
EVIS 發表於 2018-10-5 11:07


隻牛係街執返嚟,幾耐歷史真係唔知,不過確實係幾多塵。 隻牛好聚手下,唔係輕漂漂個啲,秤過有1.3KG重。見隻牛好似幾ok 咁,就打開嚟掃走啲塵,風扇落返啲油。雖然隻牛有2把風線,不過行起上嚟好靜冇乜聲咁濟,而且真係唔熱 ! 搵日得閒去睇下有冇啲細細隻又裝到大牛既機箱先。

4208-1.jpg

4208-3.jpg

4208-2.jpg

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP