以前有段時間我都好有興趣執d 舊野返黎玩, 而家諗返起都駛左唔少錢......
deep@hkepc 發表於 2015-7-8 14:46

以前舊野好貴,2003yr buy的PC要$7900...張單仲keep住係到
ps:而家d pc cheap好多...3k-4k就有gd d pc...

TOP

我發覺近年好多人都認為gaming板係勁d,快d,打機順d
電腦公司ge廣告真係好成功

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 q_p 於 2015-7-8 15:53 編輯

...

TOP

回覆 1# pakuakira
試吓同Cervelok $130 收塊P5Q Pro

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

以前Gaming系列係五年保,我就係貪佢這樣才買。

TOP

一分錢一分貨是事實
勁d 是OC 方面, 上年換左M7H 先知原來而家CPU FAN 有2個插頭咁方便用家
我 ...
EVIS 發表於 2015-7-8 15:06


所以gaming板其實唔太適合中階或以下電腦

某些型號晶片ge gaming板更加不知所謂,本身唔適合超頻但又將d電容/電阻換成超頻電容電阻

大部分gaming板都係用killer lan,網上已經有好多苦主

Gaming板同普通板唯一有大差距ge地方係sound卡。但要聽出分別都要用音質好ge音箱

唔好盲目咁比gaming呢個字呃左

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP