kelvinhin 當前離線
進階會員
係唔係真係無乜人用Giga,如果真係無乜人用,腦場唔會繼續入Giga板,少左人用唔奇,無乜人用就有尐武斷。 ... ocake99 發表於 2015-7-6 17:00
TOP
vvdee 當前離線
Database
Banned
astrial 當前離線
rayonooo 當前離線
ocake99 當前離線
中級會員
Kampfer_lsc 當前離線
我就玩好用好唔捨得買咁貴嘅板,壞左換新算數,幾百蚊費事嘈。 不過您幾千就難講啦!尤其所謂代理個個食水 ... vvdee 發表於 2015-7-7 07:59
Clarepiatt 當前離線
hkjake 當前在線
diy-apprentice 當前在線