係唔係真係無乜人用Giga,如果真係無乜人用,腦場唔會繼續入Giga板,少左人用唔奇,無乜人用就有尐武斷。 ...
ocake99 發表於 2015-7-6 17:00
至少會玩黑蘋果嘅人都會優先考慮Giga板。

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

揀聯強都係貪佢近。。。住大西北嘅師兄應該明

via HKEPC Reader for Android

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

我自己覺得每間代理都有好同唔好既地方,例如VST 有速遞取送服務,對好多平時返工唔方便上服務中心既人就方便得多,但就無即時一換一,又無現場測試服務,就係因為個個知佢無呢尐服務,反而無期望。

但聯強就有機會即時一換一(Giga機會唔多),有即場測試服務,但時間點都唔算方便,地鐵站行過去又無遮擋行10幾分鐘都幾辛苦,但又因為提供即時測試服務,但如果對一尐型號無法提供測試,客戶就會由有期望變成失望,所以就覺得服務唔好。

當聯強發現VST唔做測試無人鬧,但自己有測試,只係一二個型號做唔到就俾人鬧,如果因為咁而決定取消即場測試,又係唔係大家既期望?

利申:所有Seagate 內置硬盤都係聯強貨,自己用緊Giga Z97x 主板,所有WD 內置硬盤同Seagate/WD  Ext. HDD 都係VST貨

TOP

我就玩好用好唔捨得買咁貴嘅板,壞左換新算數,幾百蚊費事嘈。
不過您幾千就難講啦!尤其所謂代理個個食水 ...
vvdee 發表於 2015-7-7 07:59



    錯都呢,一塊X99 MB 代理唔知有冇$100落袋?

TOP

最緊要番黎件野ok

TOP

Ching...計埋我,你係epc第三個

TOP

11年既時候,我曾經係一間中小型代理做過Technical Support一段時間,大約知道呢類型代理既運作。所以係各網站上面見到好多人講代理既野,都係一笑置之,如果你知道一隻HD代理賺幾錢,你就覺得一塊X99板賺到100係好高既數字。

當然賺得少唔等如要提供不良既服務,唔好既服務一定要鬧,但好既服務又一定要讚,如果因為一件事不滿,就變成所有事都有問題,就有以偏蓋全既想法。

當年唔做,就係因為做鬧人既客,好過做被人鬧既員工。

TOP

事實上有很多客人的要求是愈來愈過份的!

TOP