用緊, OK 啦
CPU 慢 Q2900-itx 少少, 但今次4個都係 SATA3 & 6個USB3.0

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

快啲出開箱文啦,期待中...

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

我好少砌機...見佢6W 又想買部玩下..但見有人post  cm 個 case 好似好大咁///有無細d 推介同埋有無咩靚牛選擇....部機會7x24 開....最好全機無 fan,,,,

TOP

耗電量高唔高?

TOP

回復 khchow

快唔快得過1037u?

via HKEPC Reader for Android
真.史提御姐 發表於 2015-6-25 12:04

答你唔到,因為未用過1037u
不過N3700係4核心,而1037u係2核心。
呢部機係做2號機(放DATA) ,所以效能唔緊要,貪佢低耗電量。

TOP

答你唔到,因為未用過1037u
不過N3700係4核心,而1037u係2核心。
呢部機係做2號機(放DATA) ,所以 ...
khchow 發表於 2015-6-25 13:33
N3700係Atom,1037u係IVB
不過內顯就一定係N3700正

TOP