kai魂” 當前離線
中級會員
TOP
cpingc 當前離線
何解唔買多個更實際既插蘇,與至計算自己電腦用左既多w既電,不如整多插蘇將輸出電壓穩定係200v仲好,更能慳電 ... kai魂” 發表於 2015-5-7 21:33
Felix00 當前離線
進階會員
美奈子廚 當前離線
lyh1993 當前離線
紅色CM690擁有者
killuer_edwin 當前離線
Botti 當前離線
咁都比你諗到, 真係勁! 而家好多電腦牛可以 100~240V 供電入都得 咁在 110V 供電的國家咪可以慳到四倍的電 ... Felix00 發表於 2015-5-9 08:32
21 樓位天才 電燈公司要高薪請佢 1. AC 功率 =/= DC 計法 2. PC component 靠 3.3/5/12V DC 穩壓 ... Botti 發表於 2015-5-9 09:08