georgekei 當前離線
進階會員
TOP
AL131 當前離線
會唔會因為 K 仔超唔起,啲開箱文失曬踪,二手區咁快有人放都估到咩事了! ... georgekei 發表於 2013-6-8 02:02
Lovecloud 當前離線
cloud 當前離線
中級會員
bihari 當前離線
你真黑仔壞板被迫甘快入手, 做死士, A記又係出DELUXE版先, 次次都係甘. 是了,用一條RAM起機, 唔用2條開DUAL ... Lovecloud 發表於 2013-6-8 02:22
支持開箱!! 我都換左Z87 .ASUS MAXIMUS VI HERO.加 4770K .GTX780 X2 行SLI 最衰就係HERO 係無PCI ..搞到 ... cloud 發表於 2013-6-8 02:28
mingmingz 當前離線
冇bug果D 版大約 會在那月出? mingmingz 發表於 2013-6-8 02:43