會唔會因為 K 仔超唔起,啲開箱文失曬踪,二手區咁快有人放都估到咩事了!

TOP

會唔會因為 K 仔超唔起,啲開箱文失曬踪,二手區咁快有人放都估到咩事了! ...
georgekei 發表於 2013-6-8 02:02


意料中事
INTEL今次大心急
幾时都係慢工出細貨

TOP

你真黑仔壞板被迫甘快入手, 做死士, A記又係出DELUXE版先, 次次都係甘.
是了,用一條RAM起機, 唔用2條開DUAL CHANNEL其實感受分別大唔大?

TOP

回復 22# AL131


    有人話我知,試咗批 新K 嘅CPU , 死火!1.35v 上 4.5GHz 都唔穩 ,咁換黎做乜?就係貪佢將啲扳整色整水 , 又或要佢全 SATA6 port ?

TOP

支持開箱!!
我都換左Z87 .ASUS MAXIMUS VI HERO.加 4770K .GTX780 X2 行SLI
最衰就係HERO 係無PCI ..搞到我連音效卡都要換..換左Xonar Essence STX..用左我唔小$.T^T
但我懶得打開箱@@..

TOP

你真黑仔壞板被迫甘快入手, 做死士, A記又係出DELUXE版先, 次次都係甘.
是了,用一條RAM起機, 唔用2條開DUAL ...
Lovecloud 發表於 2013-6-8 02:22



   dual channel 同唔dual,  講真完全feel唔到囉

TOP

支持開箱!!
我都換左Z87 .ASUS MAXIMUS VI HERO.加 4770K .GTX780 X2 行SLI
最衰就係HERO 係無PCI ..搞到 ...
cloud 發表於 2013-6-8 02:28



    等你新post

TOP

回復 27# bihari


   下個星期2先..因為我連分都未跑@@

TOP

冇bug果D 版大約 會在那月出?

TOP

冇bug果D 版大約 會在那月出?
mingmingz 發表於 2013-6-8 02:43



    佢話8,9月, 你信? (清晒第一水要幾耐?冇人知 )

TOP