ching呢番話令我諗起 之前D p4+p4=PD 同C2D+C2D=C2Q ge理論
lyh1993 發表於 2012-1-26 18:23



   
D 人整個膠水四核 terms 出黎嘛…

果時就係 c2d x2 = c2q ,我研究左好耐,因為中間溝通要落北橋,咁以 q66 黎計, intel 個 share L2 ,話可以比一條 thread 用多D cache ,佢用埋第二邊就要落北橋,唔用就得單邊cache最多4M = =

咁q82 得 2+2 定 3+3 就仲慘…

FSB 落北橋應該好慢… core inter communication 要落返去咁慘= =?
落唔落北橋我都唔記得了 = =

TOP

D 人整個膠水四核 terms 出黎嘛…

果時就係 c2d x2 = c2q ,我研究左好耐,因為中間溝通要落北橋 ...
anonymoushk 發表於 2012-1-26 06:28 PM

唔怪之得當然C2Q D L2咁大mb數啦 由期係q9550個D 成12mb...

TOP

咁八掛問下 另外個4 個有咩用?
lyh1993 發表於 2012-1-26 18:27


可以更加fully utilize粒CPU
e.g.
假設每一個process都需要兩個cycle (Fetch Cycle + Execution Cycle)
如果1 Core 1 Thread的話, 佢就Fetch --> Execute --> Fetch --> Execute....
Fetch做緊果時, Execute就idle, 反之亦言

但係整D假核出黎
Execute緊果時, 已經開始Fetch定
更加用盡CPU效能

TOP

AMD除AM3+ CPU外, 所有CPU都係真核
至於AM3+既Bulldozer, 應該叫真核定假核, 個人對佢有所保留
佢的確pro ...
KinChungE 發表於 2012-1-26 18:17

咁intel幾時玩假核?

TOP

佢用I5個價賣 肯定賣到開巷~
風吹草動 發表於 2012-1-26 18:20

其實8150貴唔貴得過2600K?

TOP

可以更加fully utilize粒CPU
e.g.
假設每一個process都需要兩個cycle (Fetch Cycle + Execution Cycle)
...
KinChungE 發表於 2012-1-26 18:35

咁姐係兩樣唔同嘅野嚟

啲人成日炒埋一碟話呃佢

TOP

咁intel幾時玩假核?
必殺技 發表於 2012-1-26 18:44


Intel HT = 假核

TOP

其實8150貴唔貴得過2600K?
必殺技 發表於 2012-1-26 18:45


貴唔過, 不過都唔平得幾多
我prefer 2600K多D

TOP

咁姐係兩樣唔同嘅野嚟

啲人成日炒埋一碟話呃佢
必殺技 發表於 2012-1-26 18:47


佢冇呃人喎, 人地i3真係寫到明dual core
唔似AMD推土機咁, 標榜自巴係octo core

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP