ITX,3個m2,,, 兩個m2,在正面,已經很<正>!
不怕三文治, 積熱

TOP

咁大個箱放itx會唔會冇乜意思
ricky1992 發表於 2023-11-14 23:20


都係玩物 & 心癮, 等於拍 N100 個 d 平個少少都係為左心理上滿足(感覺好著數)

TOP

𠄘上 11980Hk個Post 已經打算入手 但好似好多問題所以忍吓手


最近淘寶,  見到張13900HK ES板連U賣緊$130 ...
hkbaby 發表於 2023-11-14 15:01

仲要連埋既係ITX板! 真係抵玩到爆!

TOP

ES U 粒粒都有 d 神奇事情

TOP

本帖最後由 hkbaby 於 2023-11-15 10:07 編輯
ES U 粒粒都有 d 神奇事情
Louis_gre2 發表於 2023-11-15 10:01


我就係等今次個參數同正式版一樣先敢買

TOP

本帖最後由 Louis_gre2 於 2023-11-15 03:13 編輯

回覆 15# hkbaby


    呢粒正式野喎

點解 兩版本 CPUZ 有出入 ?

不過 E 唔 ES 無所謂,只要價好,用到 >9x% fuction 尤其是 PCIe lanes,話之佢

TOP

回覆  hkbaby


    呢粒正式野喎

點解 兩版本 CPUZ 有出入 ?

不過 E 唔 ES 無所謂 ...
Louis_gre2 發表於 2023-11-15 10:08


同正式版一樣

TOP

啱啱去淘寶行個圈望下
你個塊板已經全部畀人買曬間間都缺貨了

TOP

呢 d 小批次 訂制 貨品,諗多陣都會被清倉

TOP

啱啱去淘寶行個圈望下
你個塊板已經全部畀人買曬間間都缺貨了
ppoppq123 發表於 2023-11-15 11:34



   好似28號會番貨 我上次等左第二批先有400塊

TOP