一隻。game用4線 誇唔誇張D
對我來说 Over 2線己經係負優化

4核 cpu唔係只要用來打 game吧!

via HKEPC ...
暴走呆喵 發表於 2019-1-15 01:23



唔通跑單線果 d lag 到嘔既先叫優化
不過我又唔係寫遊戲 ,你問我我都唔知問邊個

TOP

回復 11 #doggiestyle

唔係甘意思!ching唔會了
其實要多線性才顺 你不覺得是負優化嗎
以前 Cpu只有单核 大家也是这樣寫的!

via HKEPC Reader for Android

TOP

回復 doggiestyle

唔係甘意思!ching唔會了
其實要多線性才顺 你不覺得是負優化嗎
以前 Cpu只有单核 大家 ...
暴走呆喵 發表於 2019-1-15 15:00


鬼咩, 以前的遊戲是寫好才拿出來賣
現在是半製成品就拿來賣, 而且還要玩家幫手做debug

TOP

回復 doggiestyle

唔係甘意思!ching唔會了
其實要多線性才顺 你不覺得是負優化嗎
以前 Cpu只有单核 大家 ...
暴走呆喵 發表於 2019-1-15 15:00


以前寫 game 會做 low level 優化
現在運算力多 , 不會特別去做優化

TOP

一隻。game用4線 誇唔誇張D
對我來说 Over 2線己經係負優化

4核 cpu唔係只要用來打 game吧!

via HKEPC ...
暴走呆喵 發表於 2019-1-15 01:23



    當PS4 XBOX都係8核嘅時候

PC仲停留係4線程就真係負優化

TOP

一隻。game用4線 誇唔誇張D
對我來说 Over 2線己經係負優化

4核 cpu唔係只要用來打 game吧!

via HKEPC ...
暴走呆喵 發表於 2019-1-15 01:23

   
你係唔係仲玩緊嗰啲 便利商店 紅色警戒 嗰啲?

TOP

一直都是由主機主導點優化
PC都是求9其port
推唔到就逼您換機

TOP

回復 16 #HPHP719

我玩什麼唔重要 最緊要岩自己玩
而且我玩什麼關你什麼事?

同人 Game我會玩 街機果D steam都有少少

反而 現在D game 一D興趣都沒!
所以負唔負優化 大唔大食 對我影響是0

只是驚讶現在Dgame 大食到甘

via HKEPC Reader for Android

TOP

呢d網只係將唔同spec放埋一齊比較
同實際用差天共地

TOP

回復 doggiestyle

唔係甘意思!ching唔會了
其實要多線性才顺 你不覺得是負優化嗎
以前 Cpu只有单核 大家 ...
暴走呆喵 發表於 2019-1-15 15:00



    56k已足夠.jpg

TOP