doggiestyle 當前離線
進階會員
一隻。game用4線 誇唔誇張D 對我來说 Over 2線己經係負優化 4核 cpu唔係只要用來打 game吧! via HKEPC ... 暴走呆喵 發表於 2019-1-15 01:23
TOP
暴走呆喵 當前離線
Mike 當前離線
中級會員
回復 doggiestyle 唔係甘意思!ching唔會了 其實要多線性才顺 你不覺得是負優化嗎 以前 Cpu只有单核 大家 ... 暴走呆喵 發表於 2019-1-15 15:00
usei 當前離線
特級會員
astrial 當前離線
HPHP719 當前離線
初級會員
killer699 當前離線
gundamdxhk 當前離線
sochai 當前離線