回覆 10# 勁爆小朋友


    一粒2683都差唔多頂2粒..買塊一樣價錢既雙路底板遲D又可以升級2粒V3V4....玩V2唔抵...
除非真係平..

TOP

回覆 11# 樹下乘涼


    同意, c602 己唔再抵玩

TOP

ECC Ram唔夾大陸cheap mb
Tak08 發表於 2017-7-30 10:26


   
點會唔夾 買塊寫可以用ecc ram就得
最近買左塊大陸牌x79
用ecc ram完全正常

via HKEPC Ionic Reader v1.7.0 - Android

TOP

本帖最後由 Tak08 於 2017-7-30 16:04 編輯
點會唔夾 買塊寫可以用ecc ram就得
最近買左塊大陸牌x79
用ecc ram完全正常

via HKEPC Ionic Read ...
bhkk00 發表於 2017-7-30 15:54


我果塊XX金牌會出藍晝面
上網勁窒
換返普通ram冇事冇幹
Ecc Ram 賣返出去冇人投訴有問題

TOP

我個人偏好 E5 2667 v2 x2 或 2680 v2 x2
配塊 X9DAi 同 8GB x 8
之前就係想咁砌, 後來 R7 1700 出左計過條 ...
勁爆小朋友 發表於 2017-7-30 12:38



唔該哂 ching 既詳細資料.
我本來諗住買 D C602 既套餐 (intel W2600CR2 版), 機箱底版連火牛散熱 約 2650, 加埋2 粒U, 再買  (8*8) 64GB ECC RAM, 應該 港紙 6K 左右.
睇番舊 post, 之前有人放 2x2670+版+88G RAM, 都係 4000, 可惜我 miss 左.  之後得番人放 2670 C1 既, 既然有 C2, 都係想要 C2 既.
如果唔係, 去二手區搵仲抵.

ching 你用 E3-1240v2 行 5 個都好順?  
我家陣果部係 i7 2600K, 同  E3-1240v2 效能應該差唔多, 都係 4c8T 3.4MHz 左右.
4C8T, 即係你有 D os 只係比 1 粒 U?  我通常最少 2 粒, 可能比太多了.
請問你點 set CPU 同埋你有幾多 RAM?  Server 2016 + SQL Server + IIS Web Server 你會比幾多佢?
我部舊機係 4x4G 得 16G ram, 可能我就咁換哂 D ram 都掂喎.

TOP

問多樣, ECC 同 non-ECC RAM 可唔可以溝埋黎用?   

如果可以既, 聽日出去買 32G 番黎試下, 如果都唔夠爽既, 都唔會浪費, 將來真係換部 E5 都用得番.

TOP

我果塊XX金牌會出藍晝面
上網勁窒
換返普通ram冇事冇幹
Ecc Ram 賣返出去冇人投訴有問題 ...
Tak08 發表於 2017-7-30 15:58


   
我就係買個塊   大板
插 2條ecc ram 燒機都冇事

via HKEPC Ionic Reader v1.7.0 - Android

TOP

本帖最後由 alex_5111 於 2017-7-31 23:48 編輯



用緊V2, 唔差

雙路板, 新蛋買
Ram ECC 8x8GB 淘寶
火牛用普遍牛 + 雙4pin轉線 淘寶

依家最抵玩係E5 2660 v2 10核 650人仔
或者雙E5 2680 v2 1400人仔

TOP

回覆 15# Super169

有心用好 esxi 我會建議你先做下 reading 了解多d個 os 先
可以保證你會對已有既概念完全改變
https://docs.vmware.com/en/VMwar ... anagement-guide.pdf
如果唔學人地設計出黎果套用法自已盲摸會好易在設定同使用上遇問題
簡單答你, 每個 core 每個 thread 唔一定要綁死在一個 vm 度用, ram 亦是如此
我部機行緊 8GB + 4GB ram only

TOP

回覆  Super169

有心用好 esxi 我會建議你先做下 reading 了解多d個 os 先
可以保證你會對已有既概念完全 ...
勁爆小朋友 發表於 2017-8-1 10:03


唔該哂 ching.
我係剛剛由 hyper-V 轉會過黎, 真係好多野未清楚.  
真係要花少少時間, 認真研究一下佢既 resource 點 handle 先.

TOP