現在cpu性能過剩, 除左真係做d特別野, 幾代前的高端cpu夠用有突. 換MB最實際.

TOP

本帖最後由 Lovecloud 於 2016-4-27 08:49 編輯

師兄粒2600K仲健在唔好晒$用新野 又唔係快得多又要ddr4 將換ddr4既錢換高級的SSD夠用 例如 小弟有2台機  (1) 2500K+32G+maximus vi extreme+pcie M6e 512GB +290x, (2) 4770k+32G+maximus vii formula+750 1.2TB+TTX, 除左真係打機感覺到大小小分別 其他開機運行開程式做野的速度其實好接近 唔會覺得舊果部慢得幾多

TOP

新板得h61同b75,用呢D板係浪費左粒U!
不過二手又有風險.

TOP

buy new mb....再戰幾年

TOP

我贊成平平地收一塊2手
i7又K系我諗真係唔會差得幾多

TOP