回覆 10# wgpoon


真,我有唔少HD,壞左唔一定得閑去換,所以我自己會有備用,就係之前係代理換返黎既貨。
大部份Seagate 都係聯仔,WD就係VST,貪聯仔一換一快,而且好多時都係新貨。

不過聯仔無DDR4同2011既CPU做測試就有尐過份,想知樓主之後會唔會投訴?

TOP

忍得就忍啦,唔忍得就一於有壞就買過件新的,有邊代理無俾人鬧過的!

TOP

我覺得聯強係代理黎講已經算係唔錯
我買HD一定買聯強貨!

TOP

根本無乜人仲用gb mb,why仲買???
所以無野試唔出奇

TOP

係唔係真係無乜人用Giga,如果真係無乜人用,腦場唔會繼續入Giga板,少左人用唔奇,無乜人用就有尐武斷。

TOP

回覆  wgpoon


真,我有唔少HD,壞左唔一定得閑去換,所以我自己會有備用,就係之前係代理換返黎既貨。
...
ocake99 發表於 2015-7-6 16:34


返維貨我會留WD, 因為比較少問題

sea記就......換完會即賣......

TOP

我只知聯強好小係epc落廣告

TOP

無U 試唔奇, 唔通隻隻socket 都買粒返黎試咩

TOP

回覆 1# PeterEggs

聯強 + GIGA

TOP

無U 試唔奇, 唔通隻隻socket 都買粒返黎試咩
dom 發表於 2015-7-6 19:13



如果係依家仲賣緊既貨,
佢無CPU 試我又覺得過份左少少喎...

TOP