ocake99 當前離線
中級會員
TOP
diy-apprentice 當前離線
進階會員
keung1234 當前離線
Frozen 當前離線
wgpoon 當前離線
回覆 wgpoon 真,我有唔少HD,壞左唔一定得閑去換,所以我自己會有備用,就係之前係代理換返黎既貨。 ... ocake99 發表於 2015-7-6 16:34
wongsimon 當前離線
dom 當前離線
~艦C, 艦B 休閒提督~ ... ... ...
EPC義工團
狂蜂一號 當前離線
癲羊 當前離線
iPod Family
特級會員
無U 試唔奇, 唔通隻隻socket 都買粒返黎試咩 dom 發表於 2015-7-6 19:13