回覆 9# ococ

點解你覺得970就有手尾跟?
其實都是budget問題吧

TOP

支持開箱

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 ococ 於 2015-2-2 07:05 編輯
Truepower 是你用?
比我會問清楚加唔加3-4舊用280x… 幫人買野唔好咁主觀好 ...
EVIS 發表於 2015-2-2 01:51


講真唔係超老友 點會幫人切機
幫人切得 一定會有5年手尾跟
藍畫面又好 安唔到driver都好 上唔到網 連軟件都要跟埋 都係24×7收電話。
叫得我切 一定要跟我個想法。

同人切機用A卡 唔好攪啦
itx箱 散熱唔夠 用280x 我唔想成日上佢屋企做維修 佢用短身960都差D頂火牛出線位 裝唔落.
佢個21吋mon 應該係1440×720
960 夠做 玩佢玩開D game 玩多 3年都冇問題,開埋AA都得。
點解要我幫佢切,因為上次幫佢切 佢真係用足7年。冇病冇痛

TOP

安全同揀卡應該冇咩關連
970都有短卡版
danny9428 發表於 2015-1-27 02:30


970用唔著 佢唔換mon  用21吋mon 低解像
用果千幾蚊 請我食野好過

TOP

Truepower 是你用?
比我會問清楚加唔加3-4舊用280x… 幫人買野唔好咁主觀好 ...
EVIS 發表於 2015-2-2 01:51

itx箱仲用280x
好易打機熱hang搵樓主

TOP

本帖最後由 ococ 於 2015-2-2 09:19 編輯

同人切機 同自己玩唔同
自己有咩事 攪攪就ok
同朋友切 如果冇乜要求 死人都要用大路野
有咩事都易攪D.

asrock MB 話左比佢知平2舊 佢都唔肯
有舊牛都唔要 怕放煙花 就知佢有咩要求

唔係真係好老友 9成9叫佢買dell算
好在依家桌面機開始沒落 冇乜人會叫幫手整黃金機。

TOP

同人切機 同自己玩唔同
自己有咩事 攪攪就ok
同朋友切 如果冇乜要求 死人都要用大路野
有咩事都易攪D.

as ...
ococ 發表於 2015-2-2 09:14


無錯
同人砌機人地話要咩就買咩啦
如果唔係有咩事又有得賴...
我就係試過比個FD個呀哥話我昆佢細佬...

TOP

又係水魚卡
newdaylow 發表於 2015-1-26 20:12


未玩過真係唔好比意見住.......
呢代960, NV用咗外星科技.......128bit真係夠用, 死未

TOP

本帖最後由 inone2 於 2015-2-2 14:21 編輯

回覆 15# ococ


    這個問題好簡單,N友注重散熱同性價比,A友注重效能同光榮,故事如下:

        N友:出張960先
        A友:咁OUT架,跟我轉玩280X啦!!!
        N友:邊有咁多錢出呀!!你一張280X我買3張960都得啦!!!
        A友:點同呀,我張快你成20 FRAME架,D色又準,打機快好多架!!
        N友:我個ITX箱來架,散熱問題好大架!!!
        A友:換鬼個機箱啦,換我個隻箱,連EATX板都裝到架,加埋我SET水冷都係5千幾6千咋(箱+水冷)
        N友:我個牛得個600W,點推你張卡呀!
        A友:現在D 1200W好平架咋,我個都係1500度姐!!!
        N友: 你就好啦,卡+機箱+水冷+火牛=1皮野,我成部機都未有咁貴呀!!!
        A友:要靚就要比錢架啦,係啦,我部機有咩問題呀,點解着唔到???
        N友:大佬呀,你連拖板個開關都未着,無電就梗係唔着架啦!!!!
        A友:師傅,咁即係要唔要維修呀!!!
        N友:無事架啦,150唔該!!!

       此故事是3年前朋友的笑話改編(按:當時未出960同280X),如有雷同,實屬不幸!!

TOP