本帖最後由 ococ 於 2015-2-2 07:05 編輯
Truepower 是你用?
比我會問清楚加唔加3-4舊用280x… 幫人買野唔好咁主觀好 ...
EVIS 發表於 2015-2-2 01:51 
講真唔係超老友 點會幫人切機
幫人切得 一定會有5年手尾跟
藍畫面又好 安唔到driver都好 上唔到網 連軟件都要跟埋 都係24×7收電話。
叫得我切 一定要跟我個想法。
同人切機用A卡 唔好攪啦
itx箱 散熱唔夠 用280x 我唔想成日上佢屋企做維修 佢用短身960都差D頂火牛出線位 裝唔落.
佢個21吋mon 應該係1440×720
960 夠做 玩佢玩開D game 玩多 3年都冇問題,開埋AA都得。
點解要我幫佢切,因為上次幫佢切 佢真係用足7年。冇病冇痛 |