都打普通打機 睇片 , 睇睇下自己成部好似跳制咁熄左 (但屋企所有電器都無問題)
我自己都好想知 仲以為底版壞左 去保養CHECK先知係粒U問題

TOP

都打普通打機 睇片 , 睇睇下自己成部好似跳制咁熄左 (但屋企所有電器都無問題)
我自己都好想知 仲以為底版 ...
smjwater 發表於 2012-10-17 15:24



    收粒2手 1055T 1090T or 955BE用住先囉...

TOP

CPU咁難燒都燒到.... 你唔驚換左粒U之後又燒??? 同時CHECK下板同牛好WO

TOP

等下啦,好快有啦

TOP

同時CHECK下板同牛好WO
畢比特 發表於 2012-10-19 19:20

真的說下用咩板同牛好WO,和有没有OC過所以變亏,或者長期跑過P95類老化測試變亏咗
最緊要是不是4相電上8150

最少我用咗一年都仲未死得

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

用1045t

TOP

樓主果然係amd fan喎

TOP

樓主果然係amd fan喎
timtsoi 發表於 2012-10-19 20:36


燒左U..留返塊板用..AMD主機板點都插唔落InTEL U 吧..!!
唔通買intel U ?

TOP

早個月見佢劈價 係旺電入左粒8150玩玩
用左一個月 佢就自動報銷
用用下自己斷電 沉睡了 R.I.P

有保養當然 ...
smjwater 發表於 17-10-2012 11:50 AM


11月出 FX-8350 (Piledriver) 但係唔知你塊板會唔會用到 (要 BIOS support )

TOP