日本啟人 當前離線
進階會員
TOP
fkjohnny 當前離線
依家仲有無 HDMI 出唔到 BIOS POST 畫面既情況? 日本啟人 發表於 2012-5-25 11:55
dom 當前離線
~艦C, 艦B 休閒提督~ ... ... ...
EPC義工團
師兄,好多謝你 昨天試過用hdmi轉dvi[用番同一條hdmi線]再上電腦mon,結果一切正常,所以應該吾關底板個hdmi ... fkjohnny 發表於 25-5-2012 02:21 PM
常平H兄 當前離線
中級會員
你 DVI 行緊 Dual Link 定 Single Link ? dom 發表於 2012-5-24 23:20
你部係咪 Sam____ iDTV ? dom 發表於 2012-5-25 18:20