uncertain 當前離線
Banned
TOP
ac00100 當前離線
中級會員
回復 ac00100 因為好多老手用哂d錢,日日都有新手有無窮無盡既供應,不過換多幾次都便老手啦。 ... uncertain 發表於 2011-7-16 21:48
大喊包 當前離線
進階會員
師兄果然係老手中既老手...一切都給你看透了 ac00100 發表於 2011-7-16 21:51
又係"窮人文書機" ansonchung 發表於 2011-7-16 21:34
鴨仔 當前離線
特級會員
第1次切機已經系4月尾既事, 執線/砌得都無唔好,今次有少少進步!! 本身打算砌完機就即刻POST出黎分享,但遇 ... 大喊包 發表於 2011-7-16 19:34
synnex hdd入面有冇泡膠? 鴨仔 發表於 2011-7-16 23:47
無..用黑色膠盤, 有咩問題? 大喊包 發表於 2011-7-17 00:09
保護能力唔會冇咁好 鴨仔 發表於 2011-7-17 00:12