提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復  ac00100


    因為好多老手用哂d錢,日日都有新手有無窮無盡既供應,不過換多幾次都便老手啦。 ...
uncertain 發表於 2011-7-16 21:48



    師兄果然係老手中既老手...一切都給你看透了

TOP

師兄果然係老手中既老手...一切都給你看透了
ac00100 發表於 2011-7-16 21:51


哈,咁都俾你睇穿到佢

TOP

又係"窮人文書機"
ansonchung 發表於 2011-7-16 21:34


因為未打算用黎打機,
咪做下文書先囉..
遲D等想玩果D GAME出左先買DISPLA

TOP

第1次切機已經系4月尾既事,
執線/砌得都無唔好,今次有少少進步!!

本身打算砌完機就即刻POST出黎分享,但遇 ...
大喊包 發表於 2011-7-16 19:34


synnex hdd入面有冇泡膠?

TOP

synnex hdd入面有冇泡膠?
鴨仔 發表於 2011-7-16 23:47


無..用黑色膠盤,
有咩問題?

TOP

本帖最後由 大喊包 於 2011-7-18 17:59 編輯

唔好意思,咁遲先POST
依家送上PART2

睇下我執得O唔OK










未執好既後面(裝側板要好用力)




執好左個樣







開機














Enermax 14CM FAN既LED效果!!











由機箱外面睇(未開機)








由機箱外面睇(開左機)

[









無開燈既環境之下...一個字型!!








完成啦..多謝

TOP

無..用黑色膠盤,
有咩問題?
大喊包 發表於 2011-7-17 00:09



    保護能力唔會冇咁好

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

保護能力唔會冇咁好
鴨仔 發表於 2011-7-17 00:12


你指泡膠保護能力好D?

TOP