t61 當前離線
語言偽術大師
中級會員
原帖由 birdmanhk 於 2009-3-16 22:48 發表 yahoo 好7的, 試過賣粒e6300, 但yahoo個system話e6300係banned keyword, 要改, 如e 6300, e-6300先得. 有時要係yahoo CPU, M/B分類逐個item先睇到.
TOP
Altezza64 當前離線
電腦初學者
進階會員
原帖由 oo2oo299999 於 2009-3-18 10:48 發表 Q6600用左2年仲打到人 問題係我覺得除左60>45NM令粒野好超左之外,同頻下既優勢並不明顯
oo2oo299999 當前離線
你想禁我的資料?
原帖由 Altezza64 於 2009-3-18 11:01 發表 你太睇少SSE4啦 狂少果邊有文章講SSE4, 亦因為SSE4令Q82係L2同Ghz細過Q66之下, performance同Q66打平手啦
nikkotsoi 當前離線
FromWinnieThePooh Bear Country
爪王凌雨 當前離線
原帖由 LL3578 於 2009-3-18 10:46 發表 唔超既話,E5200效能仲好過E4同某D E6 所以放出去都未必賣到好價錢
原帖由 nikkotsoi 於 2009-3-18 17:14 發表 你又係兩年前買?4000$?
ytt021c11 當前離線
ballballlaw 當前離線
原帖由 tboy 於 2009-3-18 10:07 發表 me e6600 use almost 2 year