提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

如果唔OC,要OC RAM同高階板,真係燒銀紙,反宜隻牛同SSD方面,使多D錢好過,有時D高階板太複雜,一般用家未必舞得掂,而且Asus板既I/O port(e.g.: USB / SATA port...etc.)會少D,要諗下實際用既用家有無咁既需要

TOP

本帖最後由 LuminouShadow 於 2012-9-23 17:03 編輯

樓主的同事應該不會懂得OC,
用3770K+SABERTOOTH 我覺得簡直係浪費金錢...
當然,有錢冇掟洗既話,冇所謂既....全部買旗艦,洗乜左諗右諗姐

TOP

個 A/C friend 一睇就知唔係電腦玩家喇
用3570都夠有凸, 仲叫佢用3770K? 有錢都唔好咁浪費, 何況有限budget? 塊sabertooth仲離譜
用低兩級, 加個ssd等佢feel下快唧感覺喇

TOP

樓主的同事應該不會懂得OC,
用3770K+SABERTOOTH 我覺得簡直係浪費金錢...
當然,有錢冇掟洗既話,冇所謂既....全部買旗艦,洗乜左諗右諗姐
LuminouShadow 發表於 2012-9-23 17:00

個 A/C friend 一睇就知唔係電腦玩家喇
用3570都夠有凸, 仲叫佢用3770K? 有錢都唔好咁浪費, 何況有限budget? 塊sabertooth仲離譜用低兩級, 加個ssd等佢feel下快唧感覺喇
BW 發表於 2012-9-23 23:33


Ching們可否詳述之,
我同A/C同事睇完之後都唔知考慮/採取誰的方案,
因實在太極端了!

TOP

回復 165# savepilot01


    OC 超頻
    INTEL K尾CPU FOR OC用, 而你LIST果塊MB 用得既多數都係因為要OC 先用
    唔玩OC , 用冇K尾既CPU, RAM 有番1333 就得了,唔OC亦唔洗要咁高級數的MB ,用一塊普普通通的就
    可以,而且好多     
    個人覺得用I7 2600 都夠用有凸好多XD, 而且個LIST 冇DISPLAY卡+上睇你話同事用2GBRAMDISK 執
    相都OK既話,咁佢執相同剪片既工作都唔算Heavy   
    剩$ 買個好D既SSD 仲好XD

TOP

本帖最後由 banana0310 於 2012-9-24 13:36 編輯
樓主的同事應該不會懂得OC,
用3770K+SABERTOOTH 我覺得簡直係浪費金錢...
當然,有錢冇掟洗既話,冇所謂既... ...
LuminouShadow 發表於 2012-9-23 17:00



真心想問 3770K+SABERTOOTH 點解會浪費金錢
我用緊

TOP

回復 165# savepilot01

首先定左位先 - 普通用途定發燒玩家?

如果普通用途, 所有嘈緊i5 or i7 邊個勁, etc D post 可以不理
如果想用得幾年以上, 任何i5 cpu 都一定OK
MB就幾大名牌任選 - $8xx 到就OK
Display card 就 7750 or 7770
Ram 就 1333mhz, 8G喇咁平
火牛一定要好品質
HD 2T
仲有錢淨就加SSD 120G
其他就從心所欲

發燒就有幾貴買幾貴

TOP

真心想問 3770K+SABERTOOTH 點解會浪費金錢
我用緊
banana0310 發表於 2012-9-24 13:34



識超頻就唔係浪費,
唔識超頻的話,特登買D超頻版番黎做咩? 姐係等於你唔識彈結他,但走去買部結他番黎擺一樣...

TOP

本帖最後由 LuminouShadow 於 2012-9-24 13:54 編輯
Ching們可否詳述之,
我同A/C同事睇完之後都唔知考慮/採取誰的方案,
因實在太極端了!
...
savepilot01 發表於 2012-9-24 12:35



我同另一位師兄都係叫你地唔好用K版同SABERTOOTH...意見一致喎..
唔識超頻就慳番D超頻錢,加隻SSD,甚至換隻靚牛仲好啦...

TOP