樓主的同事應該不會懂得OC,
用3770K+SABERTOOTH 我覺得簡直係浪費金錢...
當然,有錢冇掟洗既話,冇所謂既....全部買旗艦,洗乜左諗右諗姐
LuminouShadow 發表於 2012-9-23 17:00 
個 A/C friend 一睇就知唔係電腦玩家喇
用3570都夠有凸, 仲叫佢用3770K? 有錢都唔好咁浪費, 何況有限budget? 塊sabertooth仲離譜用低兩級, 加個ssd等佢feel下快唧感覺喇
BW 發表於 2012-9-23 23:33 
Ching們可否詳述之,
我同A/C同事睇完之後都唔知考慮/採取誰的方案,
因實在太極端了!
 |