Windows idle.png
之前礙於散熱問題冇再繼續超,但見到内地論壇的測体質方法(睇5Ghz入windows要幾多電壓),自己又有樣學樣,M11H,BIOS Vcore 1.195V, LLC Lv7(最大lv8),待機電壓見上圖,似乎都已經係比較好個50%?

TOP

港行減到4100啦,之前阿媽信坐哂艇

TOP

港行減到4100啦,之前阿媽信坐哂艇
林洋2 發表於 2018-11-26 22:00

4399入Tray的我亦sosad,只能强行安慰自己抽到粒体質算ok的

TOP

港行減到4100啦,之前阿媽信坐哂艇
林洋2 發表於 2018-11-26 22:00



    邊間咁平呀

TOP

唔知幾時先有9700k
andykmccc 發表於 2018-11-2 20:53



    依家成個腦場都要跟板買 比嗰班人賺我不如自己去新蛋買好過

TOP

本帖最後由 tuyylihk 於 2018-11-27 09:14 編輯

上個月29號美亞落9900K
上個禮拜話下個月中送

今朝突然同我講後日到
DHL
不過正正後日出國唔裝得住

505美(連運)點都仲係平過港行

TOP