照你上面report咁講,I3咪快過I5???????? 可笑。咁重有人會買I7?邊有人會咁死蠢呀! ...
ITGuy 發表於 2012-9-21 11:03


關i3咩事
i3請和g8比

TOP

照你上面report咁講,I3咪快過I5???????? 可笑。咁重有人會買I7?邊有人會咁死蠢呀! ...
ITGuy 發表於 2012-9-21 11:03

人地都係講可能性 俾人參考下姐 唔洗插人wo
冇人話i7比i5差

極端d黎講
如果有個屎豆program唔知點解寫到
淨係用到1核

如果2粒cpu其他所有野1樣
1粒係 係1核 4GHz
1粒係 4核 2.8GHz

邊粒行個個program快d?

TOP

有了結果了,
請大家睇下有無改善地方?
(bedget +-10%).

CPU : Intel Core i7-3770K Ivy Bridge
MB : ASUS ...
savepilot01 發表於 2012-9-20 14:12

佢Photoshop點玩先
raw有幾大?會不會有好多步驟?會不會玩好重瀘鏡?
圖大步驟多>ram
重瀘鏡>cpu/gpu加速

另用PowerDirector cpu有QSV便可i7/i5便分別不大

TOP

關i3咩事
i3請和g8比
美奈子廚 發表於 2012-9-21 11:48


咁又關g8乜事呢?

TOP

人地都係講可能性 俾人參考下姐 唔洗插人wo
冇人話i7比i5差

極端d黎講
如果有個屎豆program唔知點解寫到
...
lionlee19 發表於 2012-9-21 12:01


就係有人咁講過,唔清楚就查明白先啦!真係唔好亂咁插人呀。

TOP

其實你同事會唔會超頻?

會,就唔好買Sabertooth.
唔會,就唔好買3770K同Dominator Platinum.

TOP

咁又關g8乜事呢?
ITGuy 發表於 2012-9-21 12:07



i3難聽D咪g8+ht扮core i

TOP

就係有人咁講過,唔清楚就查明白先啦!真係唔好亂咁插人呀。
ITGuy 發表於 2012-9-21 12:10

屎豆program好多架如所為大作的bf3AMD PIIx2同i7 2600k效果都差吾多
http://www.techspot.com/review/4 ... formance/page7.html
TMPGENC Express這種屎豆program有些項目都係i5比i7快

TOP

本帖最後由 savepilot01 於 2012-9-21 15:08 編輯

其實好多人買機o既心態係,
無念住成套換,
成日念住某d舊parts可以用得翻,
(e.g. Mon, HDD, GPU, HS, Power, Case等等),
所以同事都係咁唸,
新parts都可以在下次出新機時用得翻,
同小upgrade大改善姐,
(e.g. 2年後覺得慢加隻SSD,
如有改善當然好,
如果分別不大,
都可以照用又可在下次出新CPU時用得翻,)
有好多人唔係發燒友,
每次成套換過晒,
咁就可以考慮某類Ching咁,
把整套以效率去著想,
他們只是工作需要or某d興趣牽涉到用電腦.

至於執相/圖,
佢話平衡1-2G左右,
片就40-100幾G.

TOP

照你上面report咁講,I3咪快過I5???????? 可笑。咁重有人會買I7?邊有人會咁死蠢呀! ...
ITGuy 發表於 2012-9-21 11:03


測試結果I3快過I5係因為GPU做左bottleneck 4核都用唔上 結果好平均 再計上誤差 就出現呢種結果
但係用得著4核而用唔著8條thread既環境 就有機會i5快過i7 不過就算係都唔會多

TOP