tw90998088 當前離線
中級會員
TOP
bbsunny 當前離線
進階會員
Hi, 我都買左PIPO X7, 用跟機既win8.1 for Bing開Chrome的話, 係會load死, 初頭以為係Chrome對Atom機做得唔 ... tw90998088 發表於 2015-2-16 19:50
bing 個個唔係咪正版?btw你用手指裝?我都覺得用chrome有啲問題,其實ie好似重嚴重。不過用apps睇 ... bbsunny 發表於 2015-2-17 09:45
Bing應該係正版啦, 跟pipo黎既, 新開盒無裝其他古怪野, win8.1pro係用手指裝呀, 好快搞掂 另外見有人di ... tw90998088 發表於 2015-2-17 10:53
caihk 當前離線
kbg 當前離線
如果港紙6百幾既話真係可以諗下 ... caihk 發表於 2015-2-18 23:37
hkboy2004 當前離線
kzhkbeta 當前離線