本帖最後由 tw90998088 於 2015-2-16 19:56 編輯

Hi, 我都買左PIPO X7, 用跟機既win8.1 for Bing開Chrome的話, 係會load死, 初頭以為係Chrome對Atom機做得唔好, 但係尋日轉左做win8.1 pro, 開Chrome睇hktv, 完全無load死喎

TOP

Hi, 我都買左PIPO X7, 用跟機既win8.1 for Bing開Chrome的話, 係會load死, 初頭以為係Chrome對Atom機做得唔 ...
tw90998088 發表於 2015-2-16 19:50


    bing 個個唔係咪正版?btw你用手指裝?我都覺得用chrome有啲問題,其實ie好似重嚴重。不過用apps睇片順就算

TOP

bing 個個唔係咪正版?btw你用手指裝?我都覺得用chrome有啲問題,其實ie好似重嚴重。不過用apps睇 ...
bbsunny 發表於 2015-2-17 09:45


Bing應該係正版啦, 跟pipo黎既, 新開盒無裝其他古怪野, win8.1pro係用手指裝呀, 好快搞掂

另外見有人discuss win8.1 for bing既問題, 呢到有講
"微软对Windows8.1免费授权 欲占领平板市场"
http://tech.sina.com.cn/other/2014-06-04/11229416900.shtml

TOP

Bing應該係正版啦, 跟pipo黎既, 新開盒無裝其他古怪野, win8.1pro係用手指裝呀, 好快搞掂

另外見有人di ...
tw90998088 發表於 2015-2-17 10:53



    我考慮緊裝唔裝pro,驚bing版可能可以免費升正版win10

TOP

backup左成個drive先囉, 將來還原先試可唔可以upgrade

TOP

如果港紙6百幾既話真係可以諗下 ...

TOP

本帖最後由 kbg 於 2015-2-20 00:21 編輯
如果港紙6百幾既話真係可以諗下 ...
caihk 發表於 2015-2-18 23:37



    只行single task 係ok, multitasking就差啲,始終只有2G ram就窄窄哋。例如:一邊bt, 一邊上網有時會lag lag哋。

TOP

呢部野好低Watt數, 著機平時做野都係4~6W, 行Flash就去到8~9W

TOP

今日係黃金見到部機。
想問下裝PICASA  睇簡單執相會唔會Lag架?
在下想買部黎俾老人家上網、百度音樂播歌、PICASA/ WMP 播相;唔會用office

TOP

$650又幾抵玩WO

TOP